آی‌پد 9.7 اینچی

آپدیت iOS 9.3.2 باعث از کار افتادن آیپد پرو ۹.۷ اینچی می‌شود!

گاهی اوقات آپدیت‌هایی که اپل ارایه می‌کند، دارای مشکلاتی است. به عنوان مثال، آپدیت OS X 10.11.4 باعث فریز مک‌بوک می‌شد. حالا این اشکالات گریبان آیپد پرو ۹.۷ اینچی را گرفته است. برخی از کاربران گزارش داده‌اند که آپدیت iOS 9.3.2 باعث از کار افتادن آیپد پرو ۹.۷ اینچی آنها می‌شود.

این آپدیت، اشکال شماره ۵۶ را می‌دهد و باعث از کار افتادن آیپد پرو می‌شود یا از کاربر می‌خواهد به آیتونز متصل می‌شود و وقتی کاربران متصل می‌شوند، باز هم این درخواست را دارد و این حلقه ادامه دارد. مطابق اسناد اپل، اشکال ۵۶ یک اشکال سخت‌افزاری است و کاربران باید دوباره آیتونز را نصب کنند و دستگاه خود را حداقل دو بار بازیابی کنند.

البته همه کاربران با این مشکل مواجه نبوده‌اند، اما گزارش شدن این مشکل در چندین وبسایت، نشان می‌دهد که این اشکال گسترد‌‌ه‌تر از چیزی است که در آغاز تصور می‌شد. بنابراین بهتر است که تا حل این مشکل از آپدیت کردن آیپد پرو خود، خودداری کنید.

brickedipad-554x640

3 در مورد “آپدیت iOS 9.3.2 باعث از کار افتادن آیپد پرو ۹.۷ اینچی می‌شود!”

    1. مهدی ده نبی

      سلام. حسین عزیز ممنون که دیدگاهت رو با ما در میون گذاشتی ?

      آپدیت ها قبل از رلیز تست میشن اما مگه روی چندتا دستگاه میتونن تست کنن؟ نمیشه بگن همه کاربرا دیوایس هاشونو بیارن واسه تست…

      مثل تولید محصول میمونه. بالاخره یک در هزار اشتباه میشه. سیستم نرم افزاری هست دیگه. انسان با این همه عظمت اشتباه میکنه دیگه نرم افزار که جای خودش رو داره. این ارور و مشکل هم شامل تمامی دستگاه ها نمیشه و بعضیا این مورد رو گزارش کردن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH