پس از پایان سال ۲۰۱۶ مایکروسافت تولید سرفیس ۳ را متوقف می‌کند

کمپانی مایکروسافت امروز اعلام کرد که قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی تولید مدل اولیه سرفیس ۳ را متوقف کند. این تبلت برای اولین بار در ماه مه سال ۲۰۱۵ معرفی شد که به عنوان یک محصول مقرون به صرفه با طراحی هیبریدی مورد توجه قشر محصل قرار گرفت که تبلت‌هایی مانند آی‌پد را به لپ‌تاپ‌های سنگین ترجیح می‌دادند. با این حال برخی وب‌سایت‌ها از سهم اندک این محصول در بازار حکایت دارند و ZDNet هم اعلام کرده که مایکروسافت تا ۶ ماه آینده به تولید این دستگاه پایان می‌دهد.

طبق اعلام مایکروسافت:

از زمان عرضه سرفیس ۳ در طول یک سال گذشته، ما شاهد رضایت مشتریان بوده‌ایم. موجودی محصول در حال حاضر محدود است و تا پایان دسامبر ۲۰۱۶، ما دیگر دستگاه سرفیس ۳ را تولید نخواهیم کرد.

هنوز جانشینی برای این دستگاه مشخص نشده، در اکتبر گذشته مایکروسافت از سرفیس پرو ۴ و لپ‌تاپ سرفیس بوک رونمایی کرد که هر دو دستگاه با قدرت سخت افزاری و قیمت بالا عرضه شدند و از آن زمان به بعد هیچ خبری از تبلت‌های جدید خانواده سرفیس نیست.

ZDNet اعلام کرده که ممکن است مایکروسافت منتظر ارایه نسخه جدید ویندوز ۱۰ با نام Redstone 2 باشد و پس از پایان آن، یک محصول هیبریدی جدید را معرفی کند. این اتفاق شاید تا اوایل سال ۲۰۱۷ طول بکشد و تا آن زمان سرفیس ۳ از نظر سخت افزاری قدیمی شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH