رندرهای جذابی از آیفون ۷ با رنگ مشکی فضایی

کم‌کم به مراسم رونمایی اپل از آیفون ۷ نزدیک می‌شویم و اخبار و شایعات پیرامون این محصول به مرور در حال افزایش است. به تازگی خبرهایی مبنی بر وجود رنگ جدیدی برای آیفون ۷ در رسانه‌ها منتشر شده است. نام این رنگ جدید، مشکی فضایی بوده، اما تا به حال مسولان اپل هیچگونه نظری در مورد این خبر نداده‌اند. مدتی پیش از آن نیز خبر رنگ جدید دیگری که آبی تیره است در وبسایت‌ها منتشر شد.

امروز Martin Hajek که طراحی بی‌نظیر در زمینه تولید و طراحی کانسپت‌های دیوایس‌ها به شمار می‌رود، تصاویر آیفون ۷ با دو رنگ جدید و دکمه هوم متفاوت را در وبسایت خود منتشر کرد. در این تصاویر که در انتهای مطلب می‌توانید آنها را مشاهده کنید، شاهد هستیم که جک ۳.۵ میلیمتری هدفون حذف شده و هندزفری‌های اپل به همراه پورت لایتنینگ قرار گرفته‌اند. این موضوع نیز می‌تواند چالشی بزرگ برای کاربران به حساب بیاید. چرا که اگر کاربران در هنگام شارژ شدن دیوایس که از طریق پورت لایتنینگ صورت می‌گیرید، بخواهند به موزیک گوش دهند، چاره چیست؟ این موضوع را می‌توان با قابلیت شارژ وایرلس حل کرد! خبر این موضوع نیز پیشتر در رسانه‌ها مطرح شده بود.

باید منتظر کنفرانس بعدی اپل بمانیم و ببینیم که این شایعات، تا چه حد به واقعیت نزدیک هستند. از بحث اصلی این مطلب خارج نمی‌شویم و شما را منتظر نمی‌گذاریم. با هم رندرهای جذابی از آیفون ۷ با رنگ مشکی فضایی را مشاهده می‌کنیم.

1 در مورد “رندرهای جذابی از آیفون ۷ با رنگ مشکی فضایی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH