هواوی در سه ماهه اول سال، ۲۸.۳ میلیون تلفن هوشمند تولید کرده است

طبق گزارشات خود کمپانی، هواوی در سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی موبایل روانه بازار کرده است. این قطعا آمار خوبی برای این کمپانی چینی است که در این بازار رقابتی، بعد از سامسونگ و اپل در جایگاه سوم جدول فروش تلفن‌های هوشمند در دنیا قرار گرفته است. هواوی در فروش محصولات خود در سال ۲۰۱۶ شروع خوبی داشته و طبق اعلام مسولان این شرکت، در ۳ ماه اول سال، هواوی توانسته ۲۸.۳ میلیون گوشی هوشمند را به فروش برساند.

هدف گذاری هواوی در سال ۲۰۱۶، فروش بیش از ۱۴۰ میلیون گوشی همراه در بازارهای جهانی است. پیش‌بینی‌های این شرکت حاکی از آن است که هواوی، رشد ۳۰% فروش محصولاتش را در سال ۲۰۱۶ نسبت به سال ۲۰۱۵ انتظار دارد. با رسیدن به این هدف، هواوی می‌تواند نمایش چشمگیری در سال ۲۰۱۶ داشته باشد و رقیبی جدی برای دیگر کمپانی‌های تولید کننده تلفن همراه باشد. قبلا شایعه شده بود که شرکت هواوی ۱۲۰ میلیون دستگاه را برای سال ۲۰۱۶ تولید و به فروش خواهد رساند که این موضوع توسط مدیران هواوی رد شد.

بنا به اخبار منتشر شده از این شرکت، هواوی P9 و هواوی P9 پلاس، آخرین پرچمداران این کمپانی، تا به امروز فروش بیش از ۲.۶ میلیون دستگاه را داشته‌اند. هر دو دستگاه که چند ماه پیش به صورت رسمی معرفی شده‌اند، از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند که یکی از آن‌ها عکس را به صورت سیاه-سفید و ذیگری عکس را به صورت معمولی و رنگی می‌گیرد و تصویر نهایی، از ادغام دو تصویری که این دو دوربین ثبت کرده‌اند حاصل می‌شود که به گفته طراحان، استفاده از این ایده، کیفیت تصویر نهایی را بالا می‌برد و حاصل کار، تصویری شفاف‌تر خواهد بود.huawei-p9-all-1476x984

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH