تصویر جدیدی از ساعت هوشمند نوکیا با نام Moonraker منتشر شد

ساعت هوشمند نوکیا، هنوز هم خبرساز است. چندی پیش در آی‌تی‌رسان، خبری منتشر کردیم در رابطه با اینکه ساعت هوشمند نوکیا هیچ‌گاه به بازار نخواهد آمد. حال لو دهنده مطرح در زمینه تکنولوژی، Evan Blass در حساب توییتر شخصی‌اش، عکسی به اشتراک گذاشت که شایعه بازگشت نوکیا به عرصه ساخت گجت‌های پوشیدنی را تقویت می‌کند.

قطعا این اولین باری نیست که اخباری درباره تصمیم نوکیا برای عرضه ساعت هوشمند در بازار گجت‌های پوشیدنی می‌شنویم. محصولی که در نمایشگاه MWC 2015 برای اولین بار معرفی شد و نوکیا اعلام کرد که همزمان با عرضه لومیا ۹۳۰، روانه بازار خواهد شد ولی این اتفاق تا امروز به وقوع نپیوسته است.

در این تصویر، ساعتی با صفحه نمایش مربعی شکل دیده می‌شود که بدنه‌ای به رنگ سبز دارد و از آنجا که نوکیا در سایر محصولات خود، از رنگ‌هایی مانند سبز و زرد و آبی استفاده کرده بود، این موضوع خیلی تعجب برانگیز نیست که نوکیا از رنگ‌های به اصطلاح شاد برای این محصول خود نیز استفاده کند.

البته نکته قابل توجه این است که بازگشت نوکیا به عرصه تولید فناوری‌های پوشیدنی، با خرید شرکت‌هایی مانند Withings و Activité که از شرکت‌های فعال در این زمینه هستند، قابل پیش بینی بود. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که نوکیا چه راهی را در پیش خواهد گرفت تا در تولید گجت‌های پوشیدنی موفق شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH