نسخه دیگری از گلکسی نوت ۷ در Geekbench دیده شد

همانطور که می‌دانید گلکسی S7 و S7 Edge در ماه فوریه معرفی شدند. این دو پرچمدار فروش خوبی دارند و باعث شده‌اند که سود کلی سامسونگ افزایش پیدا کند. اوضاع مالی سامسونگ بسیار خوب است و این شرکت انتظار دارد با رونمایی از گلکسی نوت ۷، سود خود را بیشتر نیز کند. گلکسی نوت ۷ در ماه آینده معرفی می‌شود و تا بحال اطلاعات زیادی از آن منتشر شده است.

تا بحال گلکسی نوت ۷ دو بار در Geekbench و یکبار در AnTuTu دیده شده است. حال نیز نسخه دیگری از نوت ۷ در Geekbench دیده شده، که مجموع نسخه‌های گلکسی نوت ۷ در Geekbench را به سه می‌رساند. این نسخه دارای چیپست اسنپدراگون ۸۲۰، Adreno 530 GPU و رم ۴ گیگابایتی است. بر خلاف آنچه در دیگر بنچمارک‌ها دیده بودیم، این نسخه دارای اندروید مارشملو است اما ظاهرا خبری از اندروید نوقا نیست.

وجود رم ۴ گیگابایتی این احتمال را مطرح می‌کند که ممکن است نسخه Lite گلکسی نوت ۷ نیز وجود داشته باشد. سامسونگ تابحال حرفی از چنین نسخه‌ای نزده است.

Samsung-Galaxy-Note-SM-N930R6-Geekbench_1

2 در مورد “نسخه دیگری از گلکسی نوت ۷ در Geekbench دیده شد”

    1. ایمان روستا

      Geekbench یک سایت معروف بنچمارک است که مشخصات گوشی‌ها را منتشر می‌کند و یا آنها را در بوته آزمایش می‌گذارد. معمولا مشخصات گوشی‌های مهم پیش از رونمایی در این وبسایت دیده می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH