آخرین اطلاعات و اخبار منتشر شده در رابطه با گلکسی نوت ۷

تا چند روز دیگر گلکسی نوت ۷ رسما معرفی می‌شود. تا بحال اطلاعات فراوانی از این فبلت پرطرفدار منتشر شده که شمای کلی آن را به ما نشان می‌دهد. حال نیز اخباری منتشر شده که این تصویر را کامل‌تر می‌کند.

اولین خبر اینکه هر کاربر گلکسی نوت ۷ به ۵ گیگابایت فضای رایگان در سرویس ابری سامسونگ Cloud دسترسی دارد. احتمال این کار در رقابت با سرویس iCloud اپل است. کاربران قادر خواهند بود با یک لمس ساده، هر ویدئویی را تبدیل به GIF کنند.

دومین خبر اینکه نمایشگر نوت ۷ همانند گلکسی S7 Edge، خمیده بوده و نسخه تخت وجود ندارد. این نمایشگر، به فناوری گوریلا گلس مجهز خواهد بود. سامسونگ این امکان را به وجود آورده تا برای کاهش مصرف باتری بتوانید رزولوشن نمایشگر را تا ۷۲۰p کاهش دهید. این فبلت همچنین دارای آداپتور USB-C به microUSB خواهد بود که این به کاربر اجازه می‌دهد تا با شارژهای قدیمی نیز گوشی خود را شارژ کنند و یا با وسایل جانبی که microUSB دارند، کار کنند.

قبلا هم گفته شده بود که نوت ۷ ضد آب است. اما حالا اخبار حاکی از آن است که S Pen نیز ضد آب بوده و کاربر قادر خواهد بود حتی زمانی که فبلت زیر آب بوده یا خیس است، با S Pen کار کند! بعلاوه با S Pen قادر خواهید بود که نوت‌هایی بنویسید که به طور اتوماتیک به زبان‌های دیگر ترجمه می‌شوند.

خبر دیگر اینکه، نوت ۷ با Gear VR فعلی سازگار نیست، اما سامسونگ در حال توسعه نسخه جدید Gear VR است که با محصولات گلکسی پیشین نیز سازگار است. Gear VR جدید مشکی بوده و به ‌یواس‌بی Type-C مجهز خواهد بود. وزن آن ۳۰۰ گرم و ابعاد آن، ۲۰.۷ در ۱۲.۲ در ۹.۸۵ سانتی‌متر است.

خبر آخر اینکه، نسخه استاندارد گلکسی نوت ۷ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. این فبلت در ۱۲ مرداد در نیویورک رونمایی و در ۱۹ مرداد به بازارهای جهانی عرضه می‌شود. برای رنگ می‌توانید از بین رنگ‌های سیاه، نقره‌ای، آبی و طلایی انتخاب کنید. دو رنگ اول در بدو رونمایی، عرضه می‌شوند و دو رنگ دیگر بعدا اضافه می‌شوند. اما ممکن است که این رنگ‌ها برای بازارهای مختلف متفاوت باشد.

Samsung-Galaxy-Note7-Press-840x485

6 در مورد “آخرین اطلاعات و اخبار منتشر شده در رابطه با گلکسی نوت ۷”

  1. مهدی افتخاری فر

    ۴ گیگ رم؟
    خب نوت ۵ منم که همین ۴ گیگ رمو داره با همین صفحه نمایش
    کاش ۶ گیگ بود….. حبف

    1. ایمان روستا

      مدل با ۴ گیگ رم، مدل پایه است. احتمالا مدل‌های دیگه تا ۶ گیگابایت هم رم داشته باشند.

  2. In goshi az har nazar khobe hast Samsung agar in home fiziki Ro ro goshi bar dare zaheri jazab tar mishe albate be salighe man be nazar man har chi goshi kamel lamsi bashe behtare

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH