تصویری از نمونه واقعی اچ‌تی‌سی نکسوس Sailfish فاش شد

اگرچه اغلب شایعه‌ها مرتبط با آیفون ۷ هستند، اما نکسوس‌های جدید گوگل نیز با فاصله کمی در مقام دوم قرار دارند. امسال دو نکسوس جدید توسط شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی تولید خواهند شد که براساس شایعات گذشته نام M1 و S1 برای آن‌ها انتخاب شده است. رندرهای زیادی از مدل S1 در اینترنت منتشر شده، حال یک تصویر واقعی از این گوشی هوشمند فاش شده است.

براساس این تصویر، پشت این نکسوس از شیشه ساخته شده است

با تشکر از توییتر، شما می‌توانید شکل کلی این مدل جدید را مشاهده نمایید. شایعات گذشته به طراحی جالب آن اشاره داشتند و همانطور که در عکس زیر مشخص است فریم فلزی و دو جنس مختلف پلاستیک و شیشه برای قسمت پشتی درنظر گرفته شده که طراحی منحصر بفردی را ایجاد کرده‌اند. اگرچه شکل ظاهری نکسوس S1 چشم‌نواز است ولی به علت عدم استفاده از فلز در رده پایین‌تری از M1 قرار می‌گیرد. تا به امروز شایعات کمی از اچ‌تی‌سی مارلین منتشر شده که فقط به طراحی کلی و جنس بدنه فلزی اشاره داشتند. به نظر می‌رسد که در پشت S1 سنسور اثر انگشت وجود دارد که با ژست‌های حرکتی همراه است. شایعات به استفاده از آخرین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۲۱ اشاره دارند که اگر صحت داشته باشد، این مدل پتانسیل تبدیل شدن به سریعترین پرچمدار سال ۲۰۱۶ را خواهد داشت.

دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، ۴ گیگابایت رم، نمایشگر ۵ اینچی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری دیگر مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند. حال که یک تصویر واقعی از نکسوس Sailfish منتشر شده، ما انتظار داریم که اطلاعات بیشتری از پرچمدار اصلی گوگل برای امسال یعنی نکسوس مارلین منتشر شود. در زیر نکسوس S1 را مشاهده می‌نمایید.

Nexus S1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH