دولت کره جنوبی تحقیقات خود برای یافتن علت انفجار گلکسی نوت ۷ را آغاز کرد

کمپانی سامسونگ تحقیقات خود برای پیدا کردن علت انفجار فبلت‌های گلکسی نوت ۷ را از اوایل این ماه آغاز کرده است، اما مهندسین این کمپانی نتوانستند علت اصلی روی دادن این اتفاق را تشخیص دهند. حال خبرها حاکی از آن است که دولت کره جنوبی به صورت مستقل تحقیقات خود را برای کشف علت مشکلات باتری آغاز کرده است. مسئولیت انجام این پروژه بر عهده KTL خواهد بود.

گفته می‌شود بررسی‌های KTL محدود به تست باتری نبوده و به وسیله ایکس-ری و فناوری‌های رایانه‌ای تمامی اجزای مرتبط با پرچم‌دار سامسونگ را بررسی می‌کنند تا علت اصلی مشکل پیدا شود. یکی از مقامات سامسونگ در این باره می‌گوید:

ما در راه انجام این تحقیقات با KTL همکاری می‌کنیم اما نمی‌توانیم تنها بنشینیم و منتظر جواب باشیم. همه منابع ممکن در حال کار برای پیدا کردن علت اصلی این مشکلات در اسرع وقت هستند.

پیدا کردن علت اصلی مشکلات به وجود آمده برای نوت ۷ به یک موضوع مهم برای سامسونگ تبدیل شده است. از یک طرف این کمپانی نیازمند جلب دوباره اعتماد کاربران است و از سمت دیگر به زودی شاهد معرفی گلکسی S8 از جانب سامسونگ هستیم. در حال حاضر بسیاری از آزمایشگاه‌ها در حال بررسی ریشه مشکل اتفاق افتاده برای گلکسی نوت ۷ هستند. امیدواریم علت اصلی این مشکلات هرچه زودتر پیدا شود تا دیگر شاهد این گونه اتفاقات نباشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH