فاش شدن تصاویری از اچ‌تی‌سی Bolt بدون جک ۳.۵ میلی‌متری صدا

معمولا قبل از معرفی رسمی یک دستگاه جدید، تصاویر و اطلاعات مربوط به آن در اینترنت منتشر می‌شوند که برای مثال می‌توان به گوشی‌های جدید اپل یعنی آی‌فون ۷ و آی‌فون ۷ پلاس اشاره کرد که پیشرفت زیادی در طراحی و نمایشگر نداشتند و احتمالا در سال آینده و با معرفی آی‌فون ۸ شاهد تغییرات شگرفی در طراحی پرفروش‌ترین محصول اپل خواهیم بود. یکی از موضوعاتی که بعد از معرفی آی‌فون‌های جدید باعث شگفتی کاربران شد، تصمیم اپل مبنی بر حذف جک ۳.۵ میلی‌متری صدا بود که متاسفانه به‌نظر می‌رسد دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند قصد پیروی از اپل را داشته و خواهان حذف این پورت مفید از دستگاه‌های آینده خود هستند.

درحالی‌که اکثر تولیدکنندگان علاقه دارند بر روی محصولات پرچمدار خود مانور دهند ولی دستگاه‌های دیگری نیز در بازار هستند که کامل و مناسب محسوب می‌شوند، برای مثال در زمینه طراحی می‌توان شرکت اچ‌تی‌سی را به‌عنوان یکی از سرمداران نام برد که اکثر محصولات خود را با طراحی‌های قابل‌قبولی عرضه می‌کند. این شرکت تایوانی اخیرا دو دستگاه پیکسل و پیکسل XL را معرفی کرده و قبل از آن‌ها، پرچمدار خود یعنی اچ‌تی‌سی ۱۰ را با طراحی و ویژگی‌های بی‌نظیری در معرض دید عموم قرار داد. حال تصاویری از دستگاه بعدی این شرکت، اچ‌تی‌سی Bolt، منتشر شده است. در پشت این مدل سنسور دوربین و لوگو اچ‌تی‌سی قرار گرفته و در بالای پنل پشتی فلاش دوگانه خودنمایی می‌کند و همانطور که می‌بینید با طراحی ساده ولی زیبایی روبرو هستیم. شاید این سبک طراحی خیلی چشمگیر نباشد ولی درعوض حذف جک ۳.۵ میلی‌متری یکی از قابل‌توجه‌ترین ویژگی‌های موجود در این دستگاه است.

bolt_hero-840x748

به‌نظر می‌رسد تصمیم جدید اپل موردپسند دیگر شرکت‌ها قرار گرفته، چراکه در گذشته شایعاتی مبنی برحذف این پورت قدیمی از پرچمدار بعدی و مهم سامسونگ یعنی گلکسی S8 نیز در اینترنت منتشر شده بود. در صورت حذف این پورت، دستگاه‌های اندرویدی قادر به تامین صدا از طریق USB Type-C هستند که قبلا موتورولا در موتو Z این اقدام را انجام داده و باتوجه به تصاویر، خریداران اچ‌تی‌سی نیز باید هدفون خود را به این پورت متصل کنند. نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، ۳ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۱۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 با امکان فیلم‌برداری ۴K، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی با امکان افزودن حافظه خارجی، سنسور اثر انگشت در جلوی دستگاه و پشتیبانی از تکنولوژی BoomSound در هدفون‌ ویژگی‌های اصلی اچ‌تی‌سی Bolt را تشکیل می‌دهند. نظر شما در رابطه با این دستگاه چیست؟ آیا با حذف جک ۳.۵ میلی‌متری صدا موافق هستید؟

bottom-840x611

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH