با محبوب‌ترین مدیران آمریکا آشنا شوید!

آیا نمی‌توانید رییس خودتان را تحمل کنید؟ کار کردن در فیسبوک، لینکداین یا اپل را امتحان کنید! این کمپانی‌ها بر اساس گزارش جدید Glassdoor ، سه نفر از محبوب‌ترین مدیران جهان را دارند. این گزارش بر اساس یک بررسی روی مشاغل آنلاین منتشر شده و برای انتخاب محبوب‌ترین مدیران آمریکا در سال ۲۰۱۶، کارکنان کمپانی‌ها به صورت ناشناس به مدیران خود رای داده‌اند. در این بررسی پرسش زیر مطرح شده است:

آیا عملکرد مدیر خود را تایید می‌کنید یا نه؟!

برای این که نتایج حاصل شده عادلانه باشد حداقل ۱۰۰۰ نفر از هر کمپانی در این نظرسنجی شرکت کرده‌ و ۱۰۰ نفر از آنها موافق مدیر خود باشند. این مطالعه به مدت ۱ سال از ماه مه ۲۰۱۵ تا مه ۲۰۱۶ انجام شده است؛ برای دیدن نتایج به دست آمده ادامه مطلب را بخوانید:

bob-1

۱-” باب پیچک” از کمپانی Bain & Company  

تایید: ۹۹ درصد

Bain & Company که شاید نامش را کمتر شنیده باشید یکی از شرکت‌های معتبر بین‌المللی در زمینه ارایه خدمات مشاوره مدیریت و کسب‌ و کار است و از کمپانی‌های در حال توسعه حمایت می‌کند بنابراین کسب عنوان محبوب‌ترین مدیر توسط مدیرعامل این کمپانی دور از انتظار نیست!

۲- ” اسکات شر” از کمپانی  Ultimate Software

تایید: ۹۹ درصد

دوست داشتنی‌ترین مدیر تاریخ کمپانی Ultimate Software، ” اسکات شر”  مدیرعامل کنونی این شرکت است که همه کارکنان شرکت از وجودش لذت می‌برند و او را دلیل اصلی محیط کاری بسیار خوب کمپانی‌ می‌دانند. این مدیرعامل از تمامی پرسنل خود حمایت می‌کند چه اطرافیان نزدیک و چه کارکنانی که در خارج از کمپانی به فروش نرم‌افزار می‌پردازند.

۳- “دومینیک بارتون” از McKinsey & Company

تایید: ۹۹ درصد

کارکنان کمپانی McKinsey & Company زیرساخت‌های خوب، راهبری قدرتمند و همچنین رشد و بهبود پیوسته این کمپانی را به دلیل عملکرد خوب تیم مدیریت کمپانی و مدیرعامل آن “دومینیک بارتون” می‌دانند.

۴- “مارک زاکریرگ” از  فیسبوک

تایید: ۹۷ درصد

“مارک زاکریرگ” فوق‌العاده است! تیم رهبری شگفت انگیز، آزادی عمل بسیار زیاد کارکنان، دادن ماموریت‌های بزرگ و استفاده از ایده‌های پرسنل کار کردن و همکاری تیمی در فیسبوک را بسیار لذت‌بخش می‌کند! همه کارکنان در پیشرفت فیسبوک نقش دارند.

linkedin-5

۵- “جف وینر” از لینکداین

تایید: ۹۷ درصد

نظر مدیر فروش کمپانی درباره جف وینر: «من آزادی را که مدیرعامل کمپانی ما می‌دهد تا در چالش‌های بزرگ مشارکت کنیم دوست دارم؛ اویک رهبر بسیار قدرتمندی است!»

۶- مارک بنیوف از Salesforce

تایید: ۹۷ درصد

کارکنان کمپانی عاشق این مرد هستند و کارکردن در Salesforce را دوست دارند؛ به اعتقاد آنها مارک بنیوف به خوبی نقش فرهنگ سازمانی و مردم را در ساختن یک کمپانی خوب درک می‌کند.

۷- “ساندار پیچای” از گوگل

تایید: ۹۶ درصد

خصوصیات گوگل را از زبان کارکنان کمپانی بشنوید: رهبری رویایی، ارایه محصولات جذاب، نام تجاری قدرتمند، پاداش‌های عالی، تمرکز بر رشد و ارتقای پرسنل. همه اینها در نتیجه مدیریت ساندار پیچای، رهبر نام‌آشنای گوگل به دست آمده است!

apple-8

۸- “تیم کوک” از اپل

تایید: ۹۶ درصد

یکی از مهندسین نرم‌افزار اپل درباره او می‌گوید: «بسیاری از مدیران بزرگ، بخصوص در سطوح بالا از افراد بسیار باهوش هستند و تیم کوک هم از این قاعده مستثنی نیست!»

۹- “جوزف. ر. سیورایت” از Nestlé Purina PetCare

تایید: ۹۶ درصد

در Nestlé Purina تیم رهبری و در راس آنها جوزف. ر. سیورایت در اداره شرکت و سیاست‌های آن نظر کارکنان را می‌پرسد و بر اساس ایده جمعی کار می‌کند.

۱۰- “جیم وایت‌هرست” از Red Hat

تایید: ۹۶ درصد

یکی از کارمندان درباره او می‌گوید: این اولین و تنها شرکتی است که من در آن کار کردم و دیدم که مدیر ارشد آن به خواسته‌های ما فکر می‌کند! غالبا سیاست‌های کمپانی بر اساس بازخورد دریافتی از کارکنان شکل می‌گیرد یا تغییر می‌کند.

۱۱- “دیوید. اس. تایلور” از Procter & Gamble

تایید: ۹۵ درصد

او یک رهبر فوق‌العاده است و توجه ویژه‌ای به آموزش و ارتقای کارکنان دارد. این نظر کارکنان کمپانی درباره دیوید. اس. تایلور است.

t-mobile-12

۱۲- “جان لجر” از T-Mobile

تایید: ۹۵ درصد

این مدیرعامل همیشه بهترین است! جمله‌ای که خواندید نظر مسئول خدمات مشتریان شرکت درباره جان لجر بود.

۱۳- “جان. ب. ویمیر” از KPMG

تایید: ۹۵ درصد

کارکنان KPMG می‌گویند: مدیریت کمپانی هر کاری که بتواند انجام می‌دهد تا محیط کاری پرسنل شاد باشد!

ey-14

۱۴- “مارک وینبرگر” از EY

تایید: ۹۵ درصد

مدیر عامل و سایر اعضای تیم مدیریت کمپانی EY محیطی را ساخته‌اند که در آن صدای یکایک کارکنان به گوش مدیران ارشد می‌رسد و نظرات آنها لحاظ می‌شود. مدیریت شرکت، نظر تمامی پرسنل را به رسمیت می‌شناسد!

۱۵- “جک لیتل” از MathWorks

تایید: ۹۵ درصد

یکی از مهندسین ارشد کمپانی می‌گوید: بیش از ۱۰ سال است که جک لیتل مالکیت و مدیریت MathWorks را در اختیار دارد و این موضوع مهمترین دلیل موفقیت و محیط عالی این شرکت است. در این ۱۰ سال به اندازه ۳۰ سال کار انجام شده است!

۱۶- “الکس گورسکی” از Johnson & Johnson

تایید: ۹۵ درصد

کارکنان شرکت، الکس گورسکی را رهبری اندیشمند می‌دانند که به اختراع، نوآوری و استفاده از ایده‌های نو اعتقاد دارد.

۱۷- “لینسای اسنایدر” از IN-N-Out Burger

cbs-17

تایید: ۹۵ درصد

پرسنل کمپانی، لینسای اسنایدر را مدیری قدرتمند می‌دانند. این شرکت حقوق و مزایای بالایی پرداخت می‌کند و همیشه زمینه ارتقای کارکنان فراهم است.

۱۸- “آرون. جی. آین” از Kronos Incorporated

تایید: ۹۵ درصد

مدیر بازاریابی کمپانی می‌گوید: آرون. جی. آین یک مدیرعامل در سطح جهانی است! او به خوبی قوانین کسب و کار در داخل و خارج از شرکت را می‌داند؛ هیچ ترسی از تغییرات ندارد و بیشتر از همه پرسنل کار می‌کند!

heb-19

۱۹- “چارلز. سی. بات” از HEB

تایید: ۹۵ درصد

مدیران ارشد کمپانی مدیرانی را برای فروشگاه‌های خود استخدام می‌کنند که نگرشی نوآورانه دارند! این جمله، نظر یکی از کارکنان HEB در مورد تیم مدیریت شرکت بود.

۲۰- “شانتانو ناراین” از Adobe

تایید: ۹۵ درصد

یکی از مهندسین ارشد نرم‌افزار کمپانی ادوبی می‌گوید: مدیرعامل ما به کارکنانش اعتماد بالایی دارد و می‌داند که آنها به بهترین روش کار خود را انجام می‌دهند؛ بنابراین فرصت‌های زیادی برای پیشرفت وجود دارد و این موضوع در شرکت‌های بزرگی در اندازه ادوبی خیلی نادر است!

1 در مورد “با محبوب‌ترین مدیران آمریکا آشنا شوید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH