آموزش ساخت سوپر گروه در تلگرام

تلگرام این روزها برای خود پیشرفت می‌کند و البته این پیشرفت عظیم را باید مدیون کاربران ایرانی‌اش باشد! این نرم افزار که ابتدا دارای ساده‌ترین امکانات موجود نسبت به رقبای خود بود، به مرور زمان پیشرفته‌تر شد و حال همه کاربران هر روز منتظر به‌روزرسانی جدید این برنامه محبوب هستند.

یکی از قابلیت‌هایی که چند وفتی است به این برنامه اضافه شده است، امکان تبدیل گروه‌های عادی ۲۰۰ نفره به سوپر گروه‌های ۱۰۰۰ نفره است. به همین دلیل دیگر ادمین این گروه‌ها نیازی به حذف افراد ندارند و می‌توانند به راحتی برای عضو گیری تبلیغ نیز بنمایند.

اما سوپر گروه چگونه تشکیل می‌شود؟!

ابتدا به‌طور ساده یک گروه عادی تشکیل دهید.

telegram001

پس از تشکیل اولیه گروه، با لمس نام گروه، به صفحه اطلاعات رفته و سپس با لمس سه نقطه گوشه بالا گزینه‌هایی را مشاهده می‌نمایید.

tele002

با انتخاب گزینه Convert To SuperGroup توضیحاتی از آخرین به‌روزرسانی این قسمت برای شما شرح داده می‌شود.

screenshot_2016-10-27-15-05-15

مشاهده می‌کنید که در آخرین به‌روزرسانی سوپر گروه‌ها، تمامی کاربران می‌توانند تمامی تاریخچه پیام‌های گروه را مشاهده نمایند.

tele004

اگر پیامی پاک شود، این اتفاق برای کل گروه می‌افتد.

ادمین‌ها می‌توانند پیام‌های مهم رو pin کنند.

و سازنده گروه یا همان Creator می‌تواند لینکی عمومی برای عضویت در گروه را ایجاد نماید.

پس از لمس گزینه Convert to supergroup، پیغام هشداری مبنی بر اینکه این عمل قابل بازگشت نخواهد بود برای شما ظاهر می‌شود. در واقع شما پس از ارتقا گروه نمی‌توانید آن را به حالت اول برگردانید.

tele005

شما با لمس نام هریک از اعضای گروه می‌توانید، با انتخاب گزینه Promote To Admin او را به عنوان یکی از ادمین‌های گروه خود انتخاب نمایید. البته توجه داشته باشید برای این کار باید شماره او را در گوشی خود ذخیره داشته باشید.

۰۰۶

1 در مورد “آموزش ساخت سوپر گروه در تلگرام”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH