توضیحات هواوی در رابطه با عدم تولید پیکسل‌های گوگل

با توسعه نکسوس ۶P توسط هواوی در سال ۲۰۱۵، این شرکت در حال همکاری با گوگل برای تولید گوشی‌های هوشمند پیکسل بوده است ولی هواوی به‌ دلیلی نامعلوم از این پروژه کنار کشید، حال مدیر اجرایی این شرکت در رابطه با اتخاذ این تصمیم توضیح می‌دهد.

Colin Gelis، معاون ریاست بخش مصرف‌کننده هواوی در مصاحبه‌ای با WinFuture.de برخی از شایعات گذشته مبنی بر همکاری این شرکت با پروژه پیکسل را تایید کرده است. براساس گفته‌های او، هواوی بعد از آگاهی از تصمیم گوگل مبنی بر استفاده از نام تجاری خود برای این محصولات از ادامه کار با این غول جستجوی اینترنتی منصرف شده است.

نکسوس ۶P که در سال گذشته معرفی شد نام هر دو برند گوگل و هواوی را یدک می‌کشید و هواوی با تولید این دستگاه به دنبال افزایش شهرت خود در کشور آمریکا بود و حال گوگل تصمیم گرفته که تنها از برند خود بر روی گوشی‌های هوشمند پیکسل استفاده کند، به همین دلیل هواوی همکاری خود با گوگل را قطع کرد. به‌علت عدم همکاری هواوی، اچ‌تی‌سی وظیفه تولید این محصولات را برعهده گرفت که اگرچه برند این شرکت بر روی آن‌ها وجود ندارد ولی دخالت این شرکت در اصول طراحی کاملا مشهود است.

باوجود تولید پیکسل توسط اچ‌تی‌سی، رابطه هواوی و گوگل ضربه شدیدی را تجربه نکرده و شاید محصول آینده گوگل را این شرکت چینی تولید کند. به‌نظر شما آیا هواوی فرصت بزرگی را از دست داده است یا یک تصمیم درست تجاری را گرفته است؟! نظرات خود را با ما و دیگر کاربران درمیان گذارید.

google_pixel-front-hand

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH