برترین گوشی سال ۲۰۱۶ از دیدگاه نویسندگان آی‌تی‌رسان

تنها ۵ روز تا پایان سال جاری میلادی فرصت داریم و به همین خاطر بر آن شدیم تا به سراغ نویسندگان سایت رفته و از این افراد متخصص و علاقه‌مند به دنیای فناوری بخواهیم تا برترین گوشی سال ۲۰۱۶ را انتخاب کنند و در یک پاراگراف کوتاه، دلیل این کار را نیز برای ما بازگو نمایند.

بیایید با هم نظرات نویسندگان آی‌تی‌رسان را مروری بکنیم و ببینیم که تا چه حد این دلایل، می‌تواند منطقی و قابل قبول باشد!

پیمان گل‌کار: شیائومی می میکس

mi-mix

شاید برای خودم هم عجیب باشد که در میان این همه شرکت بزرگ و پر سابقه در دنیای فناوری، یک گوشی از برند شیائومی را انتخاب کرده‌ام! تا همین سال پیش اگر کسی به من می‌گفت که زمانی می‌آید که تو لقب بهترین گوشی سال را به محصول شیائومی خواهی داد، به وی می‌خندیدم و جدی‌اش نمی‌گرفتم! اما معرفی گوشی می میکس کاری کرد که نظرم در ارتباط با این کمپانی که بسیاری به آن لقب یک کپی کار را می‌دادند، تا حد زیادی عوض شود.
در واقع این محصول به علت نوآوری و به نوعی ساختار شکنی در بین محصولاتی که این روزها دارای شباهت‌های بسیار زیادی هستند، لایق چنین عنوانی از جانب من شد. در ارتباط با خوبی این گوشی،‌ همین بس که بدانید کمپانی‌های بزرگ بسیاری پس از تولید این محصول، به فکر ساخت تلفن همراهی با چنین شکل و شمایلی افتادند و این بار شیائومی، به‌خوبی نشان داد که اگر بخواهد، حتی می‌تواند نقش لیدر را نیز بازی کند! البته می میکس را باید تنها نقطه عطف برای این  سازنده چینی دانست که هنوز گوشه چشمی به محصولات سایر کمپانی‌ها دارد، اما هر چه که بود و هر چه که هست، این گوشی عالی‌ست! چه از نظر طراحی و چه سخت‌افزاری، من رای خودم را به این محصول چشم بادامی می‌دهم و البته در آخر یک آهی از ته دل نیز می‌کشم که اگر گلکسی نوت ۷ سامسونگ به چنین سرنوشت تراژیکی دچار نمی‌شد، آن هم شایسته دریافت چنین عنوان مهمی می‌توانست باشد.

مجتبی مسکینی: سامسونگ گلکسی S7 Edge

Galaxy S7 Edge ITResanCup

۲۰۱۶ سال هیجان انگیزی نبود و شاهد محصول انقلابی و یا خاصی نبودیم که بتواند بازار را متحول کند. با این حال گلکسی S7 Edge اسمارت فونی بود که نسبت به نسل قبلی بهبودهای چشم‌گیری داشت و من به همین خاطر پرچم‌دار سامسونگ را انتخاب می‌کنم، چرا که امتحانش را پس داده و آتش نمی‌گیرد، مثل ردموندی‌ها بی معرفت نیست، همچون برخی کمپانی‌های سیب دوست پول خون استیو را از ما طلب نمی‌کند، با اینکه ساخت چین است اما “چینی” نیست، به صورت خودجوش بُردش نمی‌سوزد، تایوانی و سردرگم هم نیست و از همه مهم‌تر مثل برادران ژاپنی نیست که همه سر و ته یک کرباس باشند!

محمد سعید بهمنی: موتورولا موتو Z

moto-2

به نظرم موتورولا با تولید این محصول نشان داد که می‌توان برای یک اسمارت فون ماژولار تعریف جدیدی ارایه کرد؛ هرچه ال‌جی جی۵ با ماژولار بودنش سعی داشت حس جدیدی را به ما منتقل کند، اما موتو زد کاری کرد که آن محصول کره ای را به کل فراموش کنیم! در واقع ماژول‌های موتو زد از خود گوشی هیجان انگیزتر هستند!

امید بکتاش: هواوی میت ۹

androidpit-huawei-mate9-0438-w782

هواوی میت ۹ بدون شک برترین ساخته هواوی تاکنون است. این فبلت به خوبی می‌تواند نشان دهد که چشم بادامی‌ها اگرچه زاویه دیدشان کم است اما افق نگاهشان گسترده است!
طراحی بی‌نظیر هواوی‌گونه در کنار مشخصاتی که حالا در لیست بهترین‌ها قرار می‌گیرد می‌تواند هر کاربری را مدهوش خود کند. البته قیمتی که هواوی برای این فبلت درنظر گرفته است، می‌تواند مانعی بزرگ برای این عشق در یک نگاه باشد، ظاهرا هواوی کمی نامهربان شده است!
البته نامهربانی که شما را به کشتن ندهد و مانع از این شود که ناخودآگاه وارد یک عملیات انتحاری شوید چندان بد نیست، حداقل منفجر نخواهید شد!

علیرضا عباسی: سامسونگ گلکسی S7 Edge

Galaxy S7 Edge ITResanCup

سخت‌افزاری فوق‌العاده قدرت‌مند، نمایشگری با کیفیت عالی، دوربینی خارق‌العاده، نرم افزاری با قابلیت‌های فراوان و در آخر ظاهری وصف نشدنی! دیگر چه می‌خواهید؟
نمونه یک گوشی کامل که در هیچ‌مدل و برندی یافت نمی‌شود. گلکسی S7 Edge یک پکیج کامل است!

راضیه چنگیز نائین: ال‌جی G5

LG G5 Review (21)

ال‌جی G5 نه ظاهر درست و درمانی دارد که دل شما را ببرد و نه طرفدار دو آتشه‌ای که کامنت‌های آتشین بگذارد؛ بلکه یک طراحی ماژولار دارد که یک تنه همه را حریف است! دوربین دوگانه و ماژول‌های جذاب برای فیلم برداری و گوش دادن به موسیقی دارد و مهم‌تر از همه تا به حال آتش نگرفته است! در مجموع اگر این گوشی لباسی زیباتر به تن می‌کرد، باور کنید محبوبیتش بیش از این حرف‌ها می‌شد! هرچند در روزگاری که خلاقیت در گوشی‌های هوشمند محدود است، G5 گوشی خلاقانه‌ای لقب می‌گیرد.

ماهان مسبوقی: سونی اکسپریا XZ

xperia-xz-20

انتخاب من پرچم‌دار کمپانی با اصالت سونی است (این لفظ با اصالت را یکی از کاربران سایت به کار می‌برد!). به نظرم سخت افزار قوی در کنار دوربین باکیفیت نقطه قوت اصلی اکسپریا XZ محسوب می‌شود. همچنین خلاقیت‌هایی مانند حالت واقعیت مجازی در بخش دوربین و قابلیت‌های منحصر به‌فردی مثل لرزش‌گیر ۵ محوره می‌تواند XZ را از سایر گوشی‌های رقیبش متمایز کند!
البته من هنوز منتظر این مسئله هستم که سونی تغییراتی در ظاهر گوشی‌هایش اعمال کند تا کاربر حق انتخاب بهتری داشته باشد. در آخر نباید از موتور X-REALITY و صفحه نمایش با قابلیت Triluminos هم غافل شد؛ چرا که این دو ویژگی از مواردی هستند که در اسمارت فون‌های سایر کمپانی‌ها حضور کم رنگی دارند.

رضا جلالی: سامسونگ گلکسی S7 Edge

Galaxy S7 Edge ITResanCup

اگر عمر گلکسی نوت ۷ به دنیا بود و مشکلات فراوان آن را از پا نمی‌انداخت، مطمئنا این گوشی برترین انتخاب من و حتی بسیاری از کاربران دیگر می‌شد، اما روزگار همیشه بر وفق مراد نیست و در دنیای فناوری هیچ‌وقت، هیچ چیز کاملا بی عیب نبوده؛ خب بنا بر اصل دفع خطر احتمالی (که البته این بار خطر حتمی بود)، نوت ۷ را با چشم خیس از فهرست برترین‌های امسال حذف کردم و جای آن را به عموزاده گرامش، گلکسی S7 edge دادم، بنا به چند دلیل: ظاهر زیبا و تکامل یافته نسبت به قبل، بدنه‌ای که ترکیب فلز و شیشه است و ظرافت خاصی دارد، دوربین‌های با کیفیت، ظرفیت باتری مناسب، سخت افزار قدرتمند، صفحه نمایش خمیده که عملکردی متفاوت از سایر گوشی‌ها را به کاربر ارایه می‌دهد، امکانات جالب و کاربردی دارد که پس از کار کردن با آن عاشق تصاویر تولید شده توسطش خواهید شد، مقاومت در برابر آب و گرد و خاک و کیفیت صدای مناسب، رابط کاربری پر امکانات که حتی برخی از قابلیت‌هایش در اندروید نوقا (نگوییم کپی) قرض گرفته شده‌اند. البته اگر می‌خواهید مرا متهم به داشتن این گوشی و تعریف از آن کنید باید بگویم که بنده سعادت ملاقات با ایشان را تنها در فروشگاه داشتم و در حال حاضر نسخه فلت این دستگاه را در جیب دارم!

مهدی ده نبی: آی‌فون ۷ پلاس

iphone-7-plus

اگر از من بپرسید بهترین تلفن هوشمند سال ۲۰۱۶ چه گوشی است، بدون معطلی به شما می‌گویم آی‌فون ۷ پلاس؛ آن‌هم به هزار و یک دلیل! اگر از کیفیت ساخت عالی، دوربین دوگانه باکیفیت بالا، سیستم‌عامل روان و یکپارچه iOS و سخت‌افزار قدرتمند این موبایل بگذریم (که نمی‌توانیم بگذریم!) از رنگ جذاب مشکی مات و قابلیت لمس سه‌بعدی نمی‌توانیم بگذریم. اصلا آی‌فون ۷ پلاس مصداق بارز این مصرع است:‌ «آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری».

ایمان روستا: سامسونگ گلکسی S7 Edge

Galaxy S7 Edge ITResanCup

خواستم از گلکسی نوت ۷ به عنوان گوشی برتر سال نام ببرم، اما سرنوشت بدش باعث شد که به گلکسی S7 EDGE رای بدهم. این پرچم‌دار سامسونگ به دلیل داشتن بهترین نمایشگر موجود، دوربین باکیفیت و طراحی منحصربفرد و آینده نگرانه، بهترین گوشی سال ۲۰۱۶ است. البته اگر مثل من آدم بی احتیاطی هستید، خاصیت ضد آب بودن نیز برای شما جذاب خواهد بود!

محمدرضا احمدپور: شیائومی می میکس

mi-mix

همه گوشی‌ها کاملا قوی هستند، اما من شیائومی رو به عنوان بهترین گوشی لیست می‌دانم. زیبایی، طراحی حرفه‌ای و استفاده از متریال عالی در ساخت بدنه Xiaomi Mi Mix  مهمترین امتیاز این گوشی در برابر دیگر پرچم‌داران امسال است. چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ به همراه ۶ گیگابایت رم و اندروید نوقا خیال کاربران را از بابت اجرای تمامی برنامه‌ها و بازی‌های اندروید راحت می‌کند. شیائومی تجربه خوبی از کاربری گوشی هوشمند را در تمامی رده‌ها ارایه می‌دهد و بر این اساس پرچم‌دار جدید این کمپانی شایستگی دریافت عنوان گوشی برتر ۲۰۱۶ را دارد.

امید مروتی: سامسونگ گلکسی S7

samsung-galaxy-s7

سال ۲۰۱۶ برای کمپانی سامسونگ به مانند سال‌های قبل خوش یمن نبود و فناوری که می‌خواست برای نسل جدید باتری‌ گوشی‌های این شرکت تعبیه شود، فاجعه آفرین شد. با وجود آتش‌بازی‌های پی در پی نوت ۷، نسل هفتم از کهکشانی‌های سامسونگ توانست از تجربه گذشته به همراه تکمیل قابلیت‌های روز بازار این اتفاق بد را جبران کند. پشتیبانی از کارت حافظه، ارتقای باتری، بهبود عملکرد اثر انگشت و از همه مهم‌تر قابلیت ضد آب بودن، مواردی هستند که  گلکسی اس۷ را به یکی از برترین‌ اسمارت‌فون‌های تولیدشده توسط این شرکت تبدیل کرده‌اند.

مرتضی صفری: گوگل پیکسل XL

pixel-xl-1-herocrop

بی‌شک یکی از مهم‌ترین خبرهای سال ۲۰۱۶ در زمینه تکنولوزی، مربوط به عرضه اولین گوشی‌ هوشمند توسط گوگل بود. گوگل با معرفی دو گوشی پیکسل و پیکسل XL بالاخره توانست علاوه بر طراحی سیستم عامل، سخت افزار سازگار با آن را نیز طراحی کند تا خود را به عنوان رقیبی جدی برای گوشی‌های آی‌فون و سامسونگ معرفی کند! گوشی پیکسل XL با برخورداری از آخرین نسخه اندروید، دوربین فوق‌العاده و بهره‌مندی از صفحه نمایش مناسب، یک انتخاب ایده‌آل خواهد بود. به علاوه اگر می‌خواهید بهترین تجربه کار با سیستم عامل اندروید را کسب کنید، گوگل پیکسل XL بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

سینا اباذریان: اچ‌تی‌سی ۱۰ لایف استایل

htc-10-lifestyle-specs

قیمت خوب این گوشی نسبت به امکاناتی چون صدای ۲۴ بیت، حسگر اثر انگشت، صفحه نمایش Quad HD و پشتیبانی از دوترابایت حافظه جانبی، به انتخابش می‌ارزد!
لایف استایل ۱۰، دارای باتری قدرتمندی است که گفته می‌شود با یک بار شارژ تا دو روز دوام می‌آورد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال، می‌تواند خبر خوبی برای عکس بازها باشد! اگر به پرستیژ خود اهمیت می‌دهید، باید گفت که بدنه فلزی تراش خورده پرچم‌دار امسال اچ‌تی‌سی، به شایستگی تمام این وظیفه را برایتان انجام می‌دهد.

رضا رفیعی دوست: سونی اکسپریا XZ

xperia-xz-20

انتخاب من گوشی سونی اکسپریا XZ است، به دلیل اینکه گوشی آزادی (منظورم قابل ارتقا از طریق کارت حافظه که برایم بسیار مهم است) بوده و ویژگی‌های مهمی چون دوربین قدرتمند ۲۳ پیکسلی، رم بالا و سی‌پی‌یو قدرتمند، حافظه داخلی مناسب و قابل ارتقا از طریق کارت اس‌دی، قابلیت‌های مناسب دوربین مانند ژئوتگینگ، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، HDR، پانوراما، شبکه‌های ارتباطی خوب و باتری مناسب دارد.

نظر شما خواننده گرامی: …؟

شما کدام گوشی را به عنوان برترین محصول سال ۲۰۱۶ می‌دانید؟ آیا نظرتان به نویسندگان آی‌تی‌رسان نزدیک است یا کلا ایده متفاوتی دارید؟

56 در مورد “برترین گوشی سال ۲۰۱۶ از دیدگاه نویسندگان آی‌تی‌رسان”

  1. سامسونگ نجسه
    ۴ گیگ رم میزنه به زور و بلا ۱ گیگش آزاده
    هوآوی هم ۴ گیگ رم میزنه به زور و بلا ۱ گیگش پر میشه
    این یعنی ضعف مدیریت…

  2. آفرین آقایون گل کار و احمد پور
    بدون هیچ تعصبی انتخاب کردن
    همه جوانب رو سنجیدن
    من که دارم و خیلی هم راضیم
    فوق‌العاده شیک و لاکچری
    بجز دوربین…

  3. به نظر من که بهترین گوشی ۲۰۱۶ ، ال جی v 20 هست . بخاطر کیفیت بدنه و ساخت عالی و مقاوم ، دوربین فوق العاده . تنها گوشی دنیا که داک تبدیل صدای دیجیتال به آنالوگ رو داره .

  4. با اینکه خودم الان از یکی از گوشی های سامسونگ استفاده میکنم ولی سونی بدون شک برترینه چون اگر هر جا بطور دقیق تحقیق کنید پردازنده سونی ایکس زد بالاترینه و دوربین این پرچمدار هم از هم رده هاش بالاتره واز همه مهم تر زیبایی هست که سونی ان را تمام کرده

  5. سلام
    دوستان شاید کسانی که نظر میدهند شاید یه بار نیز با گوشی مربوط کار نکرده اند…
    ما کاری نداریم کیفت چقدره باید به چینش پیکسل کار داشته باشیم…
    سامسونگ فقط در زمینه صفحه نمایش تونسته با غیر واقعی نشان دادن رنگها و جذاب کردن انها مقام کسب کنه…
    اگه سامسونگ هسته هاش خوب بود که از مدل کوالکام گوشیاش نمیداد تو بازار…
    بعضیا فقط به نمره اتنوتو کار دارند این حرف اشتباس…
    شما بازی امتحان کن….در تست z5 premium بر note5 غلبه میکنه gta5…
    رابطه کاربری سامسونگ بسیار سنگین و در یک نگاه به رم گوشی متوجه اون میشید…
    من توی مقایسه دوربین j7 2016با note 5متوجه شدم که دوربین نوت زیاد از حد نور جذب میکنه و برخی رنگا رو روشن تر نشون میده…
    شما یه نگاهی به اثر انگشت اس۷ و اس۶ کنید تفاوت کمی هس میکنید…
    اما زد ۵و ایکس(که میان ردس)تفاوت زیادی میبینید…
    ایفون ۷ صدای بسیار بالا با کیفیتی داره و در مقابل ۶ اس پیشرفت زیادی کرده ….
    ایفون ۷توی تست من با نت بازی به هیچ وجه داغ نکرد(شاید به خاطر هوا بوده)واقعا بازده خوبی داشت….
    اثر انگشتشم بسیار پیشرفت کرده و موتور مجیک تپتیک خیلی باحاله و حس فشار به کلید هوم القا میکنه…
    و با دوبار لمس دکمه هوم گوشی حالت استفاده با یک دست به وجود میاره….
    هوایی با صفحه بسیار زیبا رابط کاربری فانتزی دلرباس اما من از کیفیت صداش راضی نیستم…
    ببنید شما هرچه در مورد نمره انتوتو بگوید اما من دوس ندارم جلوی دوستانم هنگامی که پیام ها یا فایل مننجر باز میکنم چند لحظه (۳ ثانیه) صبر کنم….(تجربه کار با نوت ۵)
    یا هنگام گردش با دوستان با الارم باطری مواجه شوم(تجربه کار با اس و اس ۶ ادج)
    یا چند بار انگشتم را بر روی سنسور بزارم برای تشخیص(اس ۶و اس ۶ ادج)
    یا روز روشن برای تماشای فیلم نور را تا ته زیاد کنم که بازده باطری باطری پایین بیاید(تجربه کار با htc m9)
    یا وقتی کابل otg متصل میکنم نتونم چیزی از رو گوشی روش بریزم(nexus 6 وz5)
    چون ۱.۵ تا ۳ملیون پول داده ام…
    سامسونگ :کمپانی که همه چیز میسازد تا سود بدست اورد.حتی اگه باعث زخمی شدن ادم بشه(نوت۷)
    تقلب تا بینهایت.اس ۵ اثر انگشت و اس ۶ قاب دور اپل و رزولیشن بی فایده باطری کم و نوت ۷ انفجار!!!
    ال جی :همانند سامسونگ اما بیشتر به فکر نواوری و سعی میکنه با کمی ضرر مشتری راضی نگه داره ولی باید طیف رنگی صفحش بیشتر کنه و استریو کنه
    اچ تی سی :کمپانی دوس داشتنی و سیستم عامل روون ودوس دار سلفی و پخش موزیک . یکم باید توی صفحه نمایشاش تجدید نظر کنه.
    سونی:کمپانی ژاپنی که گوشی هایی بدرد بخور داره…(دارای استریو و صفحه نمایش تقریبا مناسب وبازده هسته عالی ودوربین محشر)
    باید به فکر تبلیغات گسترده باشه و شکست سامسونگ
    هواوی :شرکت نو پا با گوشی های عالی و مشکل…. نبودن استریو…
    موتورلا : کاش ارزون تر بود
    اپل:شرکتی که داره به اشتباهاتش پی میبره و فهمید سونی راست میگه و استریو و زد اب بودن استاندارد گوشی
    شیاؤمی : کار نکردم
    بلک بری: گوشی خاص برای ادم های خاص
    من شخصا اپل و سونی دوس دارم گوشیای خوبی میزنن
    عاشق دو برندم
    ببخشید سرتون درد اوردم
    یا حق

  6. تعصب موج میزنه تو کامنتا ?
    ممنون از نویسندگان
    فقط من خراب آقای مسکینی شدم با این نظرش

    بنظر خودم هم پیکسل گوگل بهترین بود چون دولوپر فرندلی و بهترین دوربین رو داره و گوشی کاملیه فقط کیف حیف که تو ایران درست حسابی نمیاد با گارانتی و لوازم کامل

    1. والا گوگل پیکسل هر دو روز یه بار داره خبر مشکلش تو دوربین و نمایشگر و چیزای مختلف تو اینترنت پخش میشه
      چه طور انتخاب کردید پیکسل رو

      1. بزرگترین اشتباه گوگل این بود که گوشی رو داد اچ تی سی بزنه
        یکی نیست بهش بگه اچ تی سی اگه گوشی ساز بود که الان وضعیتش این نبود

  7. آقای مسکینی باید برای شما و سایتی که شما نویسنده آن هستی تاسف خورد
    شما میگین سونی سرو ته یه کرباسن
    درصورتیکه که گوشی برتر سال شما چی چیزی داره؟
    سامسونگ با حذف قابلیتها در اس۶ نسبت به اس۵ و دوباره آوردن همان قابلیت ها به اس۷ شد گوشی برتر؟
    درصورتی که به نظر من این درجا زدن هست
    یکم تعصب رو کنار بذارین
    من به انتخاب شما کاری ندارم اما شما به عنوان نویسنده سایت حق هیج توهینی به برند های دیگه از جمله سونی ندارین
    همه پرچمداران الان استحقاق برترین رو دارن و اینجا فقط بحث سلیقه هست
    یکی مثل شما سامسونگ و دیگری سونی و ال‌جی و اچ تی سی
    اما اینکه بخوای یک برندی رو بکوبی این جایز نیست
    خود من همیشه سامسونگ و سونی رو دوست دارم و جدیدا هووای و شیایومی هم عالی عمل کردن اما دلیلی نمیبینم بیام سایر برندها رو تخریب کنم
    لطفا و خواهشا فقط کار خودتون که نویسندگی هست انجام بدین
    بدرود

    1. تموم حرفاشون درست بود اتفاقاااااا
      با این که خودم طرفدار ال جی هستم و به آقای مسکینی هم میگم که حداقل ال جی جی ۵ بردش نمی سوزه
      امااااا نظرش درباره اچ تی سی و سونی و آیفون کاملااا درست بود
      به نظرم ۲۰۱۷ سال الجی و سامسونگ میشه

    2. فقط و فقط یه عشق سونی میتونه این کامنت رو بذاره
      به قول یکی از همین نویسنده ها که نوشته برند با اصالت ژاپنی سونی اصلا گوشی هاش شبیه هم نیستن اصلا ها یه وقت فکر نکنی شبیه به همن زشته

  8. بین تمام این نظرات فقط نظر اقای مسکینی بود که منو به خنده انداخت!!! :))
    من با نظر اقای گلکار و شیائومی می میکس موافقم به نظر من از نظر نواوری و خلاقیت قابل مقایسه نیست با بقیه گوشی های سال ۲۰۱۶ و کاری که شارپ و الجی مدت ها میخواستن انجام بدن و موفق نشدن رو به نحو احسن انجام داد.آینده تو “چینه”!اجناس “چینی” ، “چینی” نیستن! :))

  9. سلام . به نظر من جز تعصب هیچ چیزی توی این صفحه نیست
    یعنی چی ۲۰۱۶ هیجان انگیز نبود و چیز خاص تولید نشد؟
    راحت بگید هر برندی جز سامسونگ بده دیگه.
    به نظرتون نمیشه گفت توی ۲۰۱۶ اینا خوب بودن؟
    نوت ۷ و انفجارش ?
    الجی V20 و باطری قابل تعویضش در حالی که فلزی هم هست
    آیفون ۷ پلاس و زوم عالیش (تله فوتو)
    گوگل پیکسل و طراحیش
    آنر مجیک و ۶ لبه خمش
    وانپلاس ۳T و قدرت و دوربینش با این قیمت
    سونی Xz و لرزشگیر دوربینش
    ماژول ۳۶۰ درجه آیفون
    شیائومی می میکس و صفحه نمایشش
    میت ۹ و دوربین جدیدش با استاندارد لایکا
    یعنی چی ساخت چینع ولی چینی نیست؟
    ضمنا قیمت اولیه اس ۷ اج رو با آیفون ۷ تاحالا مقایسه کردید؟

  10. شاهرخ نظرت از بیخ بن از رو سواد ساختگی خودت بود اتفاقا mi mixکیفیت صفحه ونورش عالیه و در تموم برسی ها جزو محاسنش بوده -خشپذیری و جنس بدنده و شیشه ام جزو محاسنش بوده (سرامیک)-کلا شما تمام محاسن گذاشتین تو معایب خخخخ خوبه نگفتی طراحیشم مزخرف و تکراریه عیب اصلی این گوشی صدا و دوربینشه ،قبل از نظر دادن تحقیق کنید دوست عزیز

  11. اقای مهدی ده نبی واقعا کارتون درسته! و بنده کاملا با شما موافقم یه تیکه هم به دوستی که گفت پول خون استیو!
    داش گلم شما قیمت رو به دلار نگاه کن!نه به قیمت مملکت ما که معلوم نیس چقدش مال گمرکه
    ایفون۷پلاس قیمتش ۷۵۰دلاره درحالی که نوت۷ ۸۰۰دلار
    ایفون۷ ۶۵۰دلاره که قیمت اولیه اس۷اج ۷۰۰دلار بود و الان رسیده به ۶۰۰دلار!
    کدوم یک پول خون میگیرن؟سوالو از شما میپرسم؟کدوم یک؟

    1. نمیدونم فاز این طرفدارای اپل چیه داداچ مگه شما حقوقت رو به دلار میگیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هرچی میشه هی میگن به دلار گرون نیست به دلار اله به دلار بله

      1. :/ داش ربطی به اپل ندارع که مملکتت دزد بازاره خب قیمت ایفون۷ پلاس هم اندازه وی۲۰ هستش وی۲۰ رو میدن ۲۳۰۰ اما ۷پلاس ۳۳۰۰ یکم هم با اطلاعات و دانش حرف بزنید لطفا

        1. مملکتم؟ مملکت شما نیس یعنی؟ نکنه داری از وسط لاس وگاس کامنت میذاری
          داداچ الان طبق چه سندی میگی ۷ پلاس هم قیمت وی ۲۰ هست؟ سایت امازون رو که همه میشناسن وی ۲۰ ۶۴ گیگ حدودا ۶۰۰ دلار سون پلاس ۱۲۸ گیگ ۸۳۰ دلار
          بالای ۲۰۰ دلار تفاوت دارن با قیمت دلار که قربونش برم سر به فلک کشیده تفاوت یه تومنی قیمت تو ایران خیلی هم منطقیه
          دانشت از پهنا تو حلق داعش

        2. :/امازون عزیزم برو تو سایت اپل چشماتم باز کن ۷۴۹دلاره ۷پلاس حالا وی۲۰میگیم ارزون شده!
          شما نوت۷ رو هم قیمتشو یه سرچ کن ۸۰۰دلار بوده!
          درضمن ایفون۷ ۶۵۰دلاره:/
          مقاله دیجیاتو هم که درمورد قیمت ایفون۷ بیرون از مرز ایران صحبت کرده بخونید بفهمید بنده چی دارم میگم

        3. با عرض تاسف
          شاید وی۲۰ ارزون شده ولی من قیمتیه که مراسم رونمایی مشخص شد
          به هرحال امازون هم یه سایته مثه دیجی کالا که برای خودشم میخواد سودی کنه قیمت ایفون۷پلاس ۳۲گیگ تو خود سایت اپل ۷۴۹دلار هستش و میتونید برید ببینید که یادمه خدابیامرز نوت۷ ۸۰۰دلار بود همچنین آیفون ۷ هم ۶۵۰دلاره درضمن بهتره که یکم مقاله دیجیاتو که درمورد قیمت ایفون ۷ بیرون از ایران هستش رو بخوانید و بعد از اسمون نظر بدید

        4. گور بابای دیجیاتو من با اون چیکار دارم؟‌ خب الان تو فازت چیه یه بار میگی هم قیمت وی ۲۰ بعد میگی ببخشید وی ۲۰ ارزون شده یه بار میگی دلال ها اومدن گند زدن به قیمت خب الان اصلا من هرچی گفتم اشتباه گفتم شما درست طبق نظر خودت سون پلاس ۷۴۹ دلار قیمتشه با دلاری ۴۱۵۰ میشه ۳ و ۱۰۰
          خب همین الانم تو بازار ۳۳۰۰-۳۴۰۰ میفروشن که منطقیه دیگهههههههههه ۱۰۰ تومن هزینه اش باشه ۱۰۰ تومن مالیات و گمرک و اینا ۱۰۰ تومن سود فروشنده یعنی اونقدر نجومی نیست که میگی! هر جنسی که بیاد همین داستانا رو داره تو ایران
          ایفون جون خوشگلت هم که میگی ۶۵۰ دلاره خب با دلاری ۴۱۵۰ قیمت اونم میشه ۲۶۰۰-۲۷۰۰ که همین الان تو بازارم با همین قیمت داره میفروشه پس چرا چرت و پرت تحویل مردم میدی ؟ نوت نوت میکنی همش نوت که اصلا تو بازار نیست

        5. سلام ماهان جان فقط این مقایسهات اشتباه بود امیدوارم از روی تعصب و عمد نبوده باشه ، شما باید s7edge با ۷plus iphoneمقایسه کنی نه نوت ۷ که کاربرد و کاربرشون فرق میکنه کلا باسرییای موبایلای معمولی و s ،که طبق فرمایش شما قیمت ۷۰۰دلاری s7edge پنجاه دلار ارزونتره از ۷۵۰دلار iphone 7plus با قیمت تموم شده ی کمتر برای شرکته چون ایفون ساختش ۲۰۰دلار اب میخوره و s7edge حدود ۲۵۰دلار و باید قیمت s7با ایفون ۷مقایسه کنی نه s7edge تا محدوده نمایشگر تغریبا نزدیک بشه که بازم خوش انصافی سامسونگ در قیمت تموم شده ساخت اینجام تکرار میشه

  12. به نظر من ایفون۷پلاس و هواوی میت۹پرو چون هردو گوشی های کاملی هستند همه جوره یکی در ای او اس و یکی با طعم اندروید ۷پلاس که برنده جایزه بهترین صفحه نمایش شد از دیزپلی میت همچنین قابلیت تله فوتوش که واقعا این معرکس و هواوی میت۹ پرویی که اسکنر فوق العاده قوی در کنار قیمت۷۰۰دلاری و صفحه کواداچ دی و اج داره و دوربینی که حرفی توش نیس بی شک!

  13. به نظرم نویسنده ها بیشتر تحقیق کنن بهتره
    من نمیگم اطلاعات شما ها کمه ولی اگه بیشتر تحقیق می کردید مبفهمیدید می میکس از همه نظر تکه
    جدید ترین تکنولوژی ها توش به کار رفته در حالی که حتی شرکت ها بزرگی عین سامسونگ حتی جرئت نزدیک شدن بهش رو هم نکردن که مبادا گوشی ممکنه با مشکل مواجه شه
    دوستانی هم داشتم که هم اس ۷ هم می میکس رو داشتن و هر دو رو گذاشتن کنار هم و دیدن کیفیت می میکس بهتره و در کل بگم تنها برتری سامسونگ اس ۷ تو دوربینه و خلاص

    1. دوربین؟؟ شما انگار اون قلم رو یادت رفته!! کدوم گوشی میتونه حتی زیر آب چیزی بنویسه یا اون همه قابلیت نرم افزاری رو یکیشو این میکس نداره!! فقط ظاهرش جالبه و جلوی گوشیهای سامسونگ باید لنگ بندازه!! خخخ

    2. الان یه ۴ تا از اون جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا که به کار رفته رو بگو ماهم بدونیم
      فقط قیافه داره گوشیش و واقعا هم خوشگله همین
      نکنه دوربین سلفی رو گذاشته پایین شده قابلیت؟ ان ۹ نوکیا هزار سال پیش دوربینش پایین بود

    3. اتفاقا اگر شما یکم تحقیق کنی میبینی می میکس تو دوربین و نرم افزار اونم با زبون چینی هیچی واسه گفتن نداره
      تنها ظاهر داره همین

  14. هواوی میت۹ به نظرم در رابطه با قیمت و قدرت و عمر باتری و همچنین دوربین یکی از برترین گوشیهاس..
    مشکل mi mix اینه که خیلی زود خش میخوره و کیفیت صفحه اش در حد پرچمدار نیست..
    اس۷ مشکل خاصی نداره..
    اس۷ اج تنها مشکلش اینه برچسب نداره چیز درست و حسابی خدایی ادم مطمن استفاده ش کنه و اینکه لبه خمیده زیاد کارامد نیست..
    سونی xz هم بنظرم عالیه..
    پیکسلهای گوگل بیش از اندازه گرونن..
    آیفون جای خود دارد..
    موتورولا باتری جالبی نداره و خیلی هم قیمتش بالاس..
    Htc 10 هم دوربینش زیاد تعریفی نداره همچنین باتریش خیلی جالب نیست..

    بنظرم بهترین گوشی اس۷ هستش بعد میت۹..انتخاب فقط سر سایز میتونه باشه..

    1. همیشه و همه جا اوله
      لامصب نمیدونم چرا صدر جدول رو ول نمیکنه حتی هیچ رقیبی هم نداره شایدم برا همین همه گوشی هاش مثل همن بالاخره همیشه اوله نیازی به تغییر نداره

  15. جوووووونم سامسونگ
    پرچمش همه جا بالاس
    بیچاره اپل طرفدار نداره
    نمیدونم فاز این یارو که میگه اپل بهتره چیه؟

    1. :/ فازش اینه که برنده جایزه بهترین صفحه نمایش سال شد همچنین رتبه یک انتوتو هم هست و اضافه کنم که قابلیت تله فوتویی که اقای پرچمش بالا تو خواب داره:/ گرفتی فازش چیه؟

      1. چرا خودتو گول میزنی؟ انتوتو که بالای ۱۰۰ هزار دیگه همه مثل همن نمیخوای آپولو هوا کنی که حالا یکی شده ۱۱۰ هزار یکی ۱۱۱ هزار یعنی این خدای گوشیهاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        صفحه نمایش هم همینه سونی این همه گفت فور کی فور کی چی داشت؟ رتینا رتینا چیه؟‌ اصلا همه خوبن تفاوت تو جزئیاته که خیلی هم فرقی ندارن فوق فوقش یکی مصلا مشکی رو از زاویه بهتر نشون بده
        تله فوتو خخخخخخخخ
        تو چقدر ساده ای اپلی که سالی یه بار گوشی میده قیافه اش که همونه نواوری هم که صفر یعنی زیر خط فقر تنها چیزیش که عوض شده قیمتشه که بیشتره و الا آپشن هیچی نداره جلو یکی مثل شیائومی باید لنگ بندازه چه برسه به استاد سامسونگ
        اسمتم بذار تله فوتو خخخخ

        1. نظرت فوق العاده تعصبانس! من دیگه حرفی ندارم اقای عزیز اپل حرفی نزده ک صفحم فلانه یا چیزه انجمن دیزپلی میت بهترین معرفیش کرده که یادمه سال ۲۰۱۴ هم این لقب مال الجی جی۳ شده بود در ضمن شما یکم برو اول با دوربین اون گوشی کار کن تا بفهمی تله فوتو چیه یکم عکسای زومش رو تو سایت جی اس ام ارنا ببین اگه نمیتونی دسترسی داشته باشی به خود گوشی در ضمن فک کنم خود ای تی رسان هم چندین عکس با تله فوتو داده باشه!
          زوم چندبرابر گوشی های عادی بدون افت کیفیت!
          شمام تا اطلاعاتت کافی نشده نظر ندید لطفا

        2. امیر رحمتی

          تو اصلا تا حالا xperia Z5 permium دستت گرفتی حرف می زنی. تو نمایش فیلم بهترین گزینه هست صفحه نمایشش با اسپیکر های استریو?

    1. این گوشی هم یکی از بهترین محصولات امسال بود که حتی در آی‌تی‌رسان کاپ رتبه دوم رو کسب کرد، بدون شک اگر قرار بر انتخاب چند مدل بجای یکی بود، این گوشی هم در لیست منتخبین قرار می‌گرفت

  16. بنظر من که امسال رو باید سال گوشیهای اندرویدی گذاشت!! ویندوزفون که کلن حذف شد و به ملکوت اعلا پیوست!! ایفون هم بزودی با این سیستم عامل بسته و قیافه تکراریش به همین سرنوشت مبتلا میشه!! میگی نه؟؟ صبر کن و ببین!!

    1. ویندوز انقدر از بقیه سر بود که ۹۵۰ هنوز که هنوزه بعد دو سال هنوز پرچمدار بازاره اگه بخوایم بدون غرض یه گوشی رو معرفی کنیم اچ پی الیت ۳ است که بهترین گوشی سال بود که متاسفانه یه عده بدون مزد و مواجب سنگ اندروید و ایوس رو به سینه میزنن.
      گ

      1. میزان فروش و استفاده از یک سیستم عامل نشون دهنده بهترین بودنش هست که در حال حاضر ویندوز از همه بهتره البته از اخر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH