تصویر و مشخصات نوکیا D1C منتشر شد

آخرین مشخصات و تصاویر از نوکیا D1C امروز منتشر شد. تولید و عرضه این دیوایس را می‌توان بازگشت نوکیا به دنیای تلفن‌های هوشمند به حساب آورد.

ما انتظار این را داریم که دو ورژن از نوکیا D1C را ببینیم:

  • ورژن اول: یک تلفن هوشمند میان رده
  • ورژن دوم: یک تلفن هوشمند رده بالا

هر دو مدل با نسخه هفتم سیستم عامل اندروید عرضه خواهند شد. تصویر مدل میان رده امروز در رسانه‌ها منتشر شد و به نظر می‌رسد که در محل تولید و ساخت این محصول، گرفته شده است. پیش‌بینی می‌شود که این مدل از پردازنده Snapdragon 600، چهار گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی برخوردار باشد.

در کنار این تصویر، دو اسکچ (طرح ابتدایی) از دو مدل اشاره شده نیز منتشر شده است. مدل میان رده به احتمال زیاد داری صفحه نمایش ۵ اینچی خواهد بود و این در حالی است که پیش بینی می‌شود مدل رده بالا، از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی بهره‌مند باشد. رزولوشن هر دو، ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ خواهد بود. علاوه بر صفحه نمایش، تنها تفاوت میان این دو ورژن، اسکنر اثر انگشت است که در مدل رده بالا در نظر گرفته شده و مدل میان رده فاقد این قابلیت است.

به احتمال خیلی زیاد، نوکیا D1C در نمایشگاه CES که ماه آینده در لاس وگاس برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. رویداد اشاره شده هر سال معمولا بین روزهای پنجم تا هشتم ژانویه در کشور آمریکا رخ می‌دهد.

6 در مورد “تصویر و مشخصات نوکیا D1C منتشر شد”

  1. منتظر میمونیم تا ببینیم نوکیا با بازگشت دوباره اش چیکار میخواد بکنه… اگه بتونه مثل قبلا خوب ظاهر بشه که به نفه کاربراس. بازار رقابت داغ تر میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH