9 قابلیت ویژه هواوی P10 و P10 پلاس که آن‌ها را از سایرین متمایز می‌کند

در حال حاضر کمپانی هواوی یکی از بزرگ‌ترین سازندگان گوشی‌های هوشمند در دنیاست. هواوی در نمایشگاه MWC از پرچم‌داران جدید خود رونمایی کرد که به نظر می‌رسد بتوانند موفقیت‌های این کمپانی را تکرار کنند.

مانند P9 و P9 پلاس، پرچم‌داران تازه هم از لنز لایکا برای دوربین دوگانه بهره می‌گیرند که می‌تواند تجربه‌ بسیار خوبی را برای علاقه‌مندان به عکاسی رقم بزند. اما P10 و P10 پلاس بهبودهای بسیار دیگری را هم نسبت به نسل قبلی داشته‌اند که قصد داریم به برخی از آنها اشاره کنیم.

1.      عدم جذب اثرانگشت توسط بدنه


هواوی نخستین گوشی هوشمندی است که در طراحی بدنه آن از فناوری Hyper Diamond-Cut استفاده شده است. این فناوری ساخت باعث درخشان شدن بدنه شیشه‌ای شده و پنل پشتی باوجود رنگ‌های براق، هرگز دچار خط و خش نمی‌شود. به‌علاوه این بدنه در مقابل جذب اثرانگشت هم از خود مقاومت نشان می‌دهد. برای کسانی که ظاهری کلاسیک را ترجیح می‌دهند هم بدنه‌ای براق با تکنولوژی High Gloss و نوع دیگری با رنگ‌های مات با فناوری Sandblast در دسترس است.

2.      رنگ‌های متنوع بدنه


هواوی توانسته با همکاری Pantone رنگ‌های متنوعی را برای P10 عرضه کند. مهم‌ترین آن‌ها Dazzling Blue است و در کنار آن رنگ‌های سبز، نقره‌ای، سیاه گرافیتی و سفید سرامیکی هم در دسترس است.

3.      بهبود در عملکرد دوربین اصلی

هواوی P10 و P10 پلاس را با لنزهای لایکا عرضه کرده که شامل سنسورهای 20 مگاپیکسلی مونوکروم و 12 مگاپیکسلی رنگی با گشودگی دیافراگم f/2.2 در P10 شده و قابلیت‌هایی چون افکت بوکه و زوم هیبریدی را به همراه دارد. تنها تفاوت در مورد نسخه بزرگتر، گشودگی لنز f/1.8 است که در کیفیت تصاویر و جذب نور بیشتر تأثیرگذار است.

4.      بهبود در عملکرد دوربین جلو

دوربین جلو هم لنز کمپانی لایکا را داشته و از قابلیت‌های بسیاری برای ثبت بهترین سلفی برخوردار است. این دوربین می‌تواند تعداد افراد حاضر به هنگام تصویربرداری را تشخیص دهد و به هنگام زیاد بودن تعداد، به حالت واید برود. این سنسور 8 مگاپیکسلی گشودگی دیافراگم f/1.8 دارد که باعث جذب نور بیشتر می‌شود.

5.      حالت پرتره با عملکرد بهتر


یک حالت مخصوص به نام 3D face detection برای تشخیص حضور یک شخص در تصویر وجود دارد که تنظیمات را تغییر داده و امکان ثبت بهترین پرتره را فراهم می‌کند.

6.      باتری بزرگ‌تر


این دو محصول به باتری‌های 3200 و 3750 میلی‌آمپری مجهز شده‌اند که برای تمامی کاربران کافی به نظر می‌رسد. به‌علاوه تکنولوژی شارژ سریع هواوی بانام SuperCharge گوشی شما را با 5 دقیقه شارژ کردن برای تماشای یک فیلم سینمایی آماده می‌کند.

7.      هوش مصنوعی را تجربه کنید

پرچم‌داران هواوی با آخرین نسل از رابط کاربری این کمپانی یعنی EMUI 5.1 و اندروید نوقا عرضه می‌شوند. این رابط کاربری ویژگی به نام «یادگیری ماشینی» را در خود گنجانده که می‌تواند نحوه استفاده کاربر از اپلیکیشنها را پیش‌بینی کرده و از منابع به بهترین شکل استفاده کند. این کار به عمر بیشتر باتری و نیز عملکرد بهتر منجر خواهد شد.

8.      قدرت سخت‌افزاری بیشتر نسبت به قبل

هواوی برای رقابت با کوالکام و مدیاتک چیپست جدید پرچم‌دار خود بانام کایرین 960 را معرفی نمود و آن را در P10 و P10 پلاس به کار گرفت که برای نخستین بار در میت 9 استفاده شده و توانایی‌های خود را برای رقابت با سایرین به اثبات رسانده بود.

9.      نمایشگر بهتر

یکی از تفاوت‌های P10 و P10 پلاس در نمایشگرهای آنهاست. برادر بزرگ‌تر از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن  WQHD و 2560 در 1440 پیکسل بهره می‌برد درحالی‌که نمایشگر 5.1 اینچی P10 رزولوشن تمام اچ‌دی دارد.

1 در مورد “9 قابلیت ویژه هواوی P10 و P10 پلاس که آن‌ها را از سایرین متمایز می‌کند”

  1. باسلام خدمت دوستان من هواوی پی 10دارم و متاسفانه دوربین اصلیش فاصله ی نزدیک رو درست نشون میده اما فاصله دور رو تار نشون میده نمیدونم چیکار کنم حتی ریست هم کردم درست نشد…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH