بر طبق گزارش‌های منتشر شده محدودیت عملکرد سیری به چند وظیفه هم‌چنان ادامه خواهد داشت

کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل ساعت 21:30 امشب برگزار خواهد شد. مدت‌هاست خبرها و گزارشاتی از محتوای این کنفرانس منتشر می‌شود و سیری به عنوان یکی از مهم‌ترین محصولات نرم‌افزاری اپل بسیار مورد توجه بوده و تاکنون شایعات زیادی مبنی بر بهبود یافتن عملکرد آن منتشر شده است؛ با این حال به‌تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد عملکرد این دستیار صوتی هم‌چنان به چند وظیفه محدود خواهد بود و هدف اپل بهبود عملکرد فعلی این دستیار هوشمند است.

به گزارش رویترز، اپل قصد دارد به جای ارایه وظایف بسیار گسترده، وظایف محدود فعلی را اندکی گسترش داده و بر افزایش کارایی آن تمرکز کند. دستیار صوتی سیری در حال حاضر از 6 دسته اپلیکیشن تماس، پیامک، اشتراک‌گذاری خودرو، پرداخت، تناسب اندام و ارتباط با سیستم سرگرمی خودرو پشتیبانی می‌کند. به احتمال زیاد این لیست در طی کنفرانس WWDC 2017 افزایش خواهد یافت اما نباید انتظار افزایش چشم‌گیری را داشته باشیم.

هم‌چنین شایعاتی مبنی بر معرفی یک اسپیکر هوشمند همانند اکوی آمازون است که بر پایه سیری فعالیت خواهد کرد. با این حال گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که حتی در صورت رونمایی از این اسپیکر هوشمند در مراسم امشب، عرضه آن تا یکسال آینده انجام نخواهد گرفت.

به هر حال به نظر می‌رسد اپل هنوز قرار نیست محدودیت‌های سیری در پشتیبانی از اپلیکیشن‌ها را حذف کند، البته ممکن است با رونمایی از اسپیکر هوشمند مبتنی بر سیری این موضوع دستخوش تغییراتی شود، برای مقایسه بد نیست بدانید که دستیار صوتی الکسای آمازون هم‌اکنون از بیش از 12000 وظیفه و مهارت پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH