شیائومی‌ ردمی‌ نوت 5 به اسنپدراگون 630 و رابط‌کاربری MIUI 9 مجهز خواهد شد

بر اساس آخرین‌خبرها، شیائومی‌ سری جدید گوشی‌های ردمی‌ نوت را به‌زودی معرفی خواهد کرد. گوشی‌های ردمی، در آسیا‌ بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و در بازار سایر کشور‌ها نیز به‌دلیل امکانات مناسب ‌و قیمت مقرون به‌صرفه،‌ از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

سری ردمی نوت این شرکت، هواداران بسیار زیادی دارد و ردمی نوت 4 که آخرین گوشی از سری ردمی نوت است، در سال گذشته فروش بسیار‌ خوبی را تجربه کرده و با توجه به مشخصات منتشر شده از گوشی ردمی نوت 5، این مدل نیز می‌تواند موفقیت سری‌های قبلی را تکرار کند. براساس تصاویر منتشر شده، سنسور اثر انگشت در جلوی گوشی و در زیر‌ صفحه‌نمایش قرار گرفته است. این سنسور، مانند آی‌فون‌های اپل با دکمه هوم ادغام شده است.

شیائومی‌ ردمی نوت 5 به یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی مجهز شده است. این صفحه‌نمایش در مقایسه با مدل‌های قبلی متفاوت بوده و خوانایی و کنتراست صفحه در این مدل، بهبود چشمگیری یافته است. این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 630 که دارای 8 هسته 64 بیتی است، مجهز شده و گرافیک 508 و مودم 12 LTE از دیگر مشخصات پردازنده این گوشی هستند. این پردازنده از USB نوع C، بلوتوث نسخه 5 و شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

شیائومی‌ ردمی نوت 5

شیائومی‌ ردمی نوت 5 به یک باتری غول‌آسای 3790 میلی‌آمپری مجهز شده است. علاوه‌بر این، دوربین اصلی دستگاه 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی‌ 13 مگاپیکسلی ‌است. رم این محصول همانند دیگر گوشی‌های شیائومی‌ در دو نسخه عرضه خواهد شد.

برخی از مدل‌های 32 گیگابایتی دستگاه، 3 گیگ رم دارند و نسخه‌های 32 و 64 گیگابایتی به رم 4 گیگ مجهز خواهند شد، قیمت دستگاه نیز 200 دلار اعلام شده است. براساس شایعات، این گوشی در ماه آینده با اندروید 7.1.1 و رابط کاربری MIUI 9 عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH