میان‌رده تازه‌ای با نام اچ‌تی‌سی Ocean Life مجهز به ویژگی Edge Sense در راه است

اگر تا الان تصور می‌کردید که ویژگی Edge Sense فعال در HTC U11 بیش‌تر یک حقه تبلیغاتی بوده و در توصیف آن اغراق شده است، ترجیحا هر چه سریع‌تر نظر خود را تغییر دهید. زیرا نه تنها کمپانی قصد افزودن امکانات بیش‌تری را به آن دارد، بلکه طبق شایعات قرار است از Edge Sense در یک میان‌رده هم بهره بگیرد.

این دستگاه که با نام مستعار اچ‌تی‌سی Ocean Life ظاهر شده است، جزئی از سری U کمپانی HTC است، چون پیش از این هم دیده بودیم که HTC U Ultra با نام Ocean Note، هندست U Play با نام مستعار Ocean Smart و U11 به اسم Ocean Master معرفی شده بودند.

از نظر مشخصات، مجهز به پردازنده اسنپدراگون 660 است که این انتخاب برای تلفن هوشمندی در این سطح، گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود. صفحه نمایش 5.2 اینچی دارای رزولوشن فول‌اچ‌دی بوده و با در نظر گرفتن دیگر اسمارت‌فون‌های این سری، پنل به احتمال زیاد S-LCD خواهد بود.

اچ‌تی‌سی Ocean Life

در بخش دوربین گفته می‌شود که هر دو 16 مگاپیکسلی خواهند بود و بلوتوث نسخه 5.0 روی دستگاه استفاده شده است. باتری 2600 میلی‌آمپری، اندروید 7.1.1 و رابط کاربری سنس 9 از دیگر مشخصات خوب و قابل‌توجه این میان‌رده تازه وارد هستند.

تمام این‌ها را گفتیم تا برسیم به بهترین بخش این متن که آن‌هم خبر تجهیز Ocean Life به قابلیت Edge Sense است. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد با فشردن هندست، یک سری دستورات از پیش تعیین شده را اجرا کند.

مشخصا با این تفاصیل، اچ‌تی‌سی Ocean Life یک میان‌رده بسیار خوب خواهد شد، هر چند از بخش باتری تا زمانی که دستگاه را تست نکنیم کاملا مطمئن نیستیم.

بر فرض صحت داشتن شایعات، با این انتخاب، اچ‌تی‌سی نشان داد که تمایل زیادی به اضافه کردن Edge Sense به هندست‌های آینده‌اش دارد و از این پس می‌توانیم منتظر دستگاه‌های بیشتری با این قابلیت باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH