چرا باید از اپلیکیشن آپ استفاده کنیم؟!

بدون شک یکی از مهم‌‌ترین خدماتی که با گسترش استفاده از اسمارت‌فون‌ها تحولات زیادی را در خود دید، بانکداری بود. در گذشته‌ای نه چندان دور بانکداری الکترونیکی بیش‌تر به معنای استفاده از دستگاه‌های عابر بانک و یا اینترنت بانک بود اما با گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند بانکداری الکترونیکی مفهومی تازه‌تر پیدا کرد و استفاده از خدمات الکترونیکی شکلی تازه به خود گرفت. کدهای USSD و به دنبال آن اپلیکیشن‌های ارایه خدمات مالی از جمله محبوب‌ترین برنامه‌های موجود برای سیستم عامل‌های همراه است.

در ادامه قرار است نگاهی داشته باشیم بر مهم‌ترین ویژگی‌های آپ که بدون شک یکی از بهترین اپلیکیشن‌های خدمات مالی است. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

اپلیکیشن آپ

رابط کاربری یا همان یوزر اینترفیس (UI) یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر اپلیکیشن است. در اپلیکیشن آپ طراحی به‌گونه‌ای صورت گرفته است که انجام فرامین و درخواست‌ها به راحتی هرچه تمام‌تر قابل انجام باشد. در این اپلیکیشن خبری از منوهای پیچیده نیست و حتی کاربران با کم‌ترین دانش فناوری به خوبی می‌توانند از همه بخش‌های اپلیکیشن استفاده کنند. طراحی آیکون‌ها به خوبی انجام گرفته و چیدمان آن‌ها به بهترین نحو ممکن است.

از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به قابلیت‌های انحصاری و خاص آن اشاره کرد، در آپ ویژگی‌هایی هم‌چون انتقال وجه بین کارتی، خدمات خودرویی و بیمه وجود دارد که در کم‌تر برنامه مشابه‌ای آن‌ها را مشاهده می‌کنیم. در آپ شما علاوه بر خرید شارژ برای سیم‌کارت و یا اینترنت می‌توانید اشتراک اینترنت ADSL و یا وایرلس خود را شارژ و تمدید کنید. در بخش خدمات خودرویی امکان استفاده از اپلیکیشن برای پرداخت عوارض شهرداری، جرایم رانندگی، خرید طرح ترافیک و … فراهم شده است و به وسیله بخش بیمه می‌توانید خرید انواع خدمات بیمه‌ای حتی خرید بیمه نامه شخص ثالث خوردو را نیز انجام دهید.

یکی دیگر از بخش‌های اختصاصی اپلیکیشن آپ، تله‌پرداز نام دارد که می‌تواند به کاربر کمک کند بدون نیاز به استفاده از کارت، خریدهای فیزیکی خود را پرداخت کند. در واقع با استفاده از تله‌پرداز می‌توانید با وارد کردن کد تله‌پرداز فروشنده و یا کد پذیرندگی فروشندگان دارای دستگاه POS ایران پرداخت، پرداخت وجه را به وسیله اپلیکیشن انجام بدهید. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که برای انجام دادن خریدهای خود حتما از کارت عابر بانک استفاده کنید و یا رمز خود را در اختیار دیگران بگذارید.

اپلیکیشن آپ

امکان پرداخت مستقیم نذورات و صدقات به موسسات خیریه به صورت مستقیم و بدون وابسته یکی دیگر از امکانات اپلیکیشن آپ است. در حال حاضر پرداخت صدقات و نذورات به 33 مرکز خیریه امکان‌پذیر است که کاربر می‌تواند وجوه خود را به میزان دلخواه به صورت مستقیم به حساب آن‌ها واریز نماید. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های موجود در اپلیکیشن آپ، امتیازگیری است، در واقع شما پس از انجام هر تراکنش می‌توانید به این بخش مراجعه و با حرکت دادن تلفن‌همراه خود امتیازی را دریافت کنید. پس از رسیدن امتیاز به حد نصاب می‌توانید از آن جهت خرید شارژ و … استفاده کنید. محبوبیت و گستردگی استفاده از آپ در میان کاربران موجب شده است برنامه‌های زیادی این اپلیکیشن را به عنوان بستر پرداخت و یا ارتباط انتخاب کنند. در حال حاضر برای رای دهی در برخی از مسابقات در حال پخش از صدا و سیما و یا خرید مجموعه‌های تلویزیونی می‌توانید از اپلیکیشن آپ استفاده کنید.

اپلیکیشن آپ حاصل کار یک مجموعه شناخته شده و معتبر است، از این رو کاربر می‌تواند با خیالی آسوده تمام کارهای بانکی خود را به کمک این اپلیکیشن و در امنیت تمام به انجام برساند. لازم به ذکر است برای استفاده از آپ و یا دیگر اپلیکیشن‌هایی که خدمات بانکی انجام می‌دهد، سعی کنید از جدیدترین نسخه عرضه شده استفاده کنید و دانلود آن را به صورت مستقیم از طریق گوگل پلی و یا بازار انجام دهید و به نسخه‌های منتشر شده در تلگرام و یا موجود در وب‌سایت‌ها به هیچ وجه اعتماد نکنید.

8 در مورد “چرا باید از اپلیکیشن آپ استفاده کنیم؟!”

  1. سلام دوستان آپ بسیارعالی وپرکاربرده ونیازضروری زندگی ماشینی امروزی هستش امنیتشم خیلی مطمئنه یک ساله استفاده میکنم کوچکترین مشکلی نداشته

    1
    5
    1. سلام تشکر از نرم افزار خوبتون اپ و وجود خدمات خوبش ،
      اپ باتمامی خدمات خوب و رایگان ،از چه طریقی و چگونه درامد کسب میکند؟
      ایا این درامد را کاربر پرداخت میکند…؟؟؟؟

  2. اپلیکیشن آپ تا چه میزان ایمن است که کاربران با اطمینان رموز و مشخصات خود راوارد کرده و تراکنش های روزانه را از طریق این اپ انجام دهند .شایع شده که آپ توسط هکر ها ،هک شده است لطفا در این رابطه پاسخ دهید

    5
    14
    1. امید بکتاش

      سلام دوست عزیز کارمزد شارژها بر طبق مصوبه‌های مجلس و دولت کسر میگردد و حداکثر ۹ درصد مبلغ شارژ است که در ایرانسل به مبلغ اصلی افزوده می‌شود و در همراه اول از میزان شارژ کسر می‌شود و آپ در واقع هیچگونه کارمزدی از خرید شارژ دریافت نمی‌کند

      1
      5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH