تصاویری از جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ Gear Fit 2 Pro منتشر شد

سال قبل گفته شد که Gear Fit 2 جانشینی با نام Gear Fit 2 Pro خواهد داشت. سامسونگ پیش از این، نام گجت پوشیدنی خود را تایید کرده بود و حالا به لطف Venture Beat تصاویر و ویژگی‌هایی از این محصول جدید سامسونگ نیز منتشر شده است.

مانند پیشینیان خود، Gear Fit 2 Pro نیز صفحه نمایشی امولد خواهد داشت (البته از اندازه و رزولوشن آن اطلاعاتی در دسترس نیست) و از سیستم عامل اختصاصی سامسونگ یعنی تایزن بهره می‌برد. البته این سیستم قابلیت سازگاری با سیستم عامل‌های اندروید و iOS را خواهد داشت. گجت پوشیدنی جدید سامسونگ گواهینامه 5 ATM مقاومت در برابر آب را دارد که به کاربر اجازه می‌دهد تا با ساعت خود تا 50 متر زیر آب برود و شیرجه زدن در آب را نیز بدون هیچ ترسی از آسیب به ساعت خود را انجام دهد. Gear Fit 2 نیز گواهینامه ضد آب IP68 را داشت، اما امکان شیرجه زدن در آب با آن ممکن نبود.

این گجت امکانات بیشتری در خصوص پخش موسیقی برای کاربر به ارمغان می‌آورد و از ترک‌های Spotify آفلاین نیز پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه این ساعت با مچ‌بند جدیدی عرضه می‌شود که در صورت فعالیت‌های سخت کاربر نیز از دست او جدا نخواهد شد.

Gear Fit 2 Pro

بر اساس گزارشات، Gear Fit 2 Pro در 23 آگوست همزمان با گلکسی نوت 8 و هدست Gear VR رونمایی خواهد شد. البته تا لحظه انتشار این خبر، هنوز سامسونگ حرفی در خصوص ارائه این محصول در تاریخ موردنظر نزده است. قیمت آن نیز مشخص نشده اما به‌نظر نمی‌رسد قیمت آن بیشتر از 180 دلار Gear Fit 2 در سال 2016 باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH