5 دلیل برای اینکه سامسونگ گلکسی J7 Pro را بخریم

نسخه‌های 2017 از خانواده J نیز روانه بازارها شدند. موبایل‌های این سری یکی از پرسودترین‌ها برای شرکت سامسونگ بوده‌اند. این اسمارت‌فون‌ها به‌خاطر قیمت رقابتی‌ و امکانات زیادشان مشهور شدند و کاربران را جذب کردند. اما این‌بار کمپانی مذکور پسوند پرو را به این سری افزود. این نامی جدید برای خانواده J است.

این مدل‌ها گران‌قیمت‌تر هستند و به‌تبع قابلیت‌های بیش‌تری هم در دل خود دارند. در این نوبت می‌خواهیم٬ 5 دلیل برای شما لیست کنیم تا J7 Pro را از بازار بخرید. اگر مایل هستید که با این هندست حدودا 1 میلیون تومانی بیش‌تر آشنا شوید٬ پس با‌ ما همراه باشید…


1- صفحه‌نمایش: مدرن‌تر از همیشه!

گلکسی J7 Pro

نمایشگر این مدل رزولوشن فول اچ‌دی با اندازه 5.5 اینچی دارد که چگالی (تقریبا) 400 پیکسل را فراهم کرده است. چشم انسان نمی‌تواند٬ پیکسل‌ها را بعد از مقدار مشخصی تشخیص دهد. پس باید بگوییم که نمایشگر این موبایل وضوح خوبی دارد و کتاب‌خواندن در آن لذت‌بخش است. تکنولوژی صفحه هم از نوع سوپرامولد بوده و عمق رنگ‌ مشکی و کنتراست در آن فوق‌العاده است. حداقل و حداکثر نور پنل نیز مطلوب است و آن‌چنان مشکلی برای‌تان پیش نخواهد آمد.

73 درصد از قاب جلو را دیسپلی پوشانده که نسبت به نسل قبلی بسیار بهتر شده و حتی از برخی پرچمداران سال 2016 نیز بیش‌تر است! امکان همیشه روشن‌ماندن صفحه قابلیتی است که نمی‌توان به‌راحتی از کنار آن گذشت. این ویژگی کاربردی کم‌کم به همه موبایل اضافه می‌شود و یکی از آن‌ها همین J7 Pro است. باتوجه به این‌که فن‌آوری ساخت پنل سوپرامولد هست٬ باید به خدمت‌تان برسانیم که قابلیت همیشه روشن‌ماندن صفحه بسیار کم‌مصرف است.

لمس همزمان تا 10 انگشت به این هندست آمده تا بتوانیم٬ از بازی‌های دسته‌جمعی لذت ببریم. لمس این دیپسلی نیز (با یادآوری تجربه و زبردستی سامسونگ در ساخت نمایشگر) خیلی‌ سریع بوده و به آنی به دستورات شما پاسخ می‌دهد. درکل صفحه این اسمارت‌فون شفاف٬ پرنور و مثل تمام سوپرامولدها، خیره‌کننده است.


2- نرم‌افزار و سخت‌افزار: عالی برای یک میان‌رده

این مدل از سیستم‌عامل اندروید 7.1 (نوقا) بهره می‌برد و رابط کاربری بهبود یافته سامسونگ نیز درکنار این پلتفرم حضور دارد و قابلیت‌های ریز و درشتی به J7 Pro بخشیده. انتظار ما این است که سامسونگ تا اندروید 8 نیز این موبایل را آپدیت کند. قلب تپنده این محصول را چیپستی از خود شرکت سامسونگ تشکیل داده که از 8 هسته‌ تشکی شده و همه آن‌ها روی 1.6 گیگاهرتز کلاک شده‌اند. یک پردازنده 2 هسته‌ای از مالی نیز همراه این مجموعه گشته تا بازی‌های نیمه‌سنگین و شاید سنگین روان‌تر از همیشه اجرا گردند.

نسخه پایه از این اسمارت‌فون شامل 32 گیگابایت حافظه‌‌ داخلی و 3 گیگابایت حافظه‌اجرایی می‌شود و اگر این مقدار برای‌تان کم بود٬ می‌توانید توسط کارت حافظه تا 256 گیگابایت دیگر نیز به این میزان بیفزایید. پس هرچه‌قدر می‌خواهید٬ بازی نصب کنید و یقین داشته باشید که این گوشی از پس (اکثر) آن‌ها برمی‌آید.

مالتی‌ تسکینگ هم به لطف رم 3 گیگابایتی به‌خوبی انجام می‌شود و همان‌طور که می‌دانید این عدد٬ فقط 1 گیگابایت از پرچمدار سال 2017 سامسونگ پایین‌تر است. اندروید 7.1 از همیشه بهتر شده و امکانات و قابلیت‌های زیادی را دراختیار کاربران می‌گذارد. چیپست اختصاصی کمپانی کره‌ای نیز از همیشه کم‌مصرف‌تر شده و به این آسانی‌ها داغ نمی‌گردد.


3- دوربین: فوق‌العاده!

فرض کنید که می‌خواهید٬ عکس بگیرید؛ اما محیط نور مطلوبی ندارد و فلاش نیز جوابگوی تمام محیط نیست. پس شما حتما به J7 Pro نیاز پیدا می‌کنید. چراکه دوربین این دستگاه نوردهی بسیار بالایی دارد. طوری‌که عدد دریچه دیافراگم آن با پرچمدار سال 2017 و 2016 سامسونگ تفاوتی ندارد. رزولوشن آن هم 13 مگاپیکسل است و می‌تواند٬ تصاویر HDR و پانوراما بگیرد.

این دوربین قادر هست که ویدیوهای فول اچ‌دی با نرخ 30 فریم‌برثانیه ضبط نماید. یک فلاش هم زیر دوربین تعبیه شده تا نور را تنظیم کند و تمام کم‌و‌کاستی‌ها را برطرف سازد. اما بیایید درباره دوربین قاب جلو حرف بزنیم. قابلیتی که سری J به آن معروف هستند٬ داشتن یک فلاش در قاب جلوی‌شان است. این فلاش خیلی‌ بهتر از نور خود صفحه‌نمایش عمل می‌کند و سلفی‌های‌تان را روشن‌تر از همیشه می‌نماید. رزولوشن این دوربین نیز 13 مگاپیکسل است و ویدیوهایی با همان کیفیت و نرخ فریم دوربین پشت می‌گیرد. لکن دریچه دیافراگم از f/1.7 به f/1.9 کاهش یافته؛ ولی باوجود فلاشی قدرتمند دیگر نیازی نیست که دریچه دیافراگم (به اندازه دوربین قاب پشت) باز باشد.

 خود سامسونگ نیز تبلیغاتش (برای این موبایل) را حول محور دوربین طراحی کرده و مدام از آن‌ها تعریف می‌کند. رابط کاربری دوربین نیز بسیار ساده شده و امکان این را به شما می‌دهد تا به‌طور مستقیم عکس‌های گرفته شده را به اشتراک بگذارید.


4- طراحی: بی‌نظیر

تصور این‌که یک گوشی میان‌رده‌ از طراحی زیبا و چشم‌نوازی برخوردار باشد٬ کمی دشوار است. چراکه همیشه عادت کرده‌ایم که آن‌ها را در شکل‌ و‌ شمایلی پلاستیکی و زشت ببینیم. اما همه‌چیز در سال 2017 فرق می‌کند. با ورود هرچه بیش‌تر و گسترده‌تر کمپانی‌های چینی‌تبار، عرصه تنگ‌ و تنگ‌تر می‌شود. برای همین برندهای نام‌آشنا دیگر نمی‌توانند٬ اسمارت‌فون‌های‌شان را زشت و بی‌کیفیت به بازار عرضه کنند و انتظار داشته باشند که آن‌ها فروش بروند.

سامسونگ نیز این موضوع را کاملا درک نموده و J7 Pro را تمام فلزی روانه بازارها کرده است. این موبایل در رنگ‌های جذاب و سرزنده‌ای وجود دارد و اکثر سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. همان‌طور که در بخش «صفحه‌نمایش» ذکر کردیم٬ درصد قابل توجهی از قاب جلو را نمایشگر گوشی پوشانده است و همین موجب می‌گردد تا این هندست از نسل‌های قدیمی‌اش و خیلی از میان‌رده‌ها مدرن‌تر باشد و دل و جان کاربران را برباید.

قاب پشت هم بسیار زیبا و به‌صورت یکپارچه‌ای طراحی شده است. مکان قرارگیری خطوط آنتن مانند هیچ‌یک از گوشی‌های دنیا نیست و مخصوص نسخه 2017 از خاندان J است. لنز دوربین و فلاش نیز به‌ زیبایی درون قابی مشکی‌رنگ گنجانده شده‌اند تا اهمیت آن‌ها مشخص گردد. لازم به ذکر است که این دوربین از بدنه بیرون نزده و دیگر لازم نیست که نگران جذب خط‌ و‌ خش بر روی آن باشید. ابعاد و ضخامت دستگاه هم برای یک میان‌رده خارق‌العاده است و این دیوایس به‌راحتی در گودی دست‌تان جای می‌گیرد.


5- باتری و امکانات جانبی: به‌معنی واقعی کلمه٬ پرو!

گلکسی J7 Pro

ظرفیت باتری این محصول 3600 میلی‌آمپر ساعت است که باتوجه به نمایشگر کم‌مصرف با رزولوشن فول اچ‌دی و همین‌طور چیپست نه‌چندان شکمو٬ باید بگوییم که عمر باتری J7 Pro بسیار بالاست و با استفاده ترکیبی تا 2 روز دوام می‌آورد. اگر هم به‌صورت مداوم مکالمه (روی خط 3G) داشته باشید٬ می‌توانید از این موبایل تا 1 روز بهره ببرید. قابلیت‌هایی چون حس‌گر اثرانگشت٬ ژیروسکوپ و قابلیت همیشه روشن‌ماندن صفحه همراه این اسمارت‌فون خوش‌ساخت شده‌اند تا خانواده J را بیش‌ از پیش در دل کاربران جای کنند و سود سامسونگ را نجومی نمایند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH