قیمت آی‌فون 10 (آی‌فون X) در ایران مشخص شد: 11 میلیون تومان!

همانطور که می‌دانید شرکت اپل در کنفرانس خود که چند روز پیش برگزار شد، از جدیدترین گوشی‌های هوشمندش پرده برداشت. همانند سنت گذشته، شاهد معرفی دو نسخه آی‌فون معمولی با نمایشگر 4.7 اینچی و نمونه پلاس با نمایشگر 5.5 اینچی بودیم که البته تحت عنوان آی‌فون 8 و 8 پلاس معرفی شدند.

علاوه‌بر دو دستگاه یاد شده، اپل نسخه ویژه‌ای از آی‌فون را به مناسبت دهمین سالگرد تولید این دستگاه نیز معرفی نمود.

بخوانید: بررسی تخصصی آی‌فون X

این گوشی هوشمند که در اصل آی‌فون 10 نام دارد، از طراحی متفاوتی نسبت به تمامی تولیدات این شرکت کوپرتینویی برخوردار است. باید به این نکته اشاره کنیم که نام این دستگاه آی‌فون ایکس نبوده و X در عددنویسی رومی، عدد 10 محسوب می‌شود.

آی‌فون 10 از مشخصاتی همچون نمایشگر 5.8 اینچی با فناوری امولد، پردازنده A11 Bionic، رم 3 گیگابایتی، 64/256 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و فیس آی‌دی بهره می‌برد. مهم‌ترین ویژگی این محصول را نباید در طراحی و یا مشخصات فنی آن جستجو کرد، بلکه تنها نیاز است که به قیمت آن نگاهی بیاندازید. اپل نسخه پایه خاص‌ترین آی‌فون خود را 999 دلار قیمت‌گذاری کرده که نسبت به نسل‌های گذشته و همچنین دستگاه‌های رقیب، رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود.

همانگونه که می‌دانید در ایران همانند بسیاری از کشورهای دیگر، آی‌فون طرفداران بی‌شماری دارد و این امر سود فراوانی را برای واردکننده‌ها و فروشندگان این دستگاه در پی دارد. هر ساله در زمان عرضه اولیه آی‌فون‌های جدید به کشورمان، قیمت‌های نجومی، غیرمنصفانه و عجیبی برای آن درنظر گرفته می‌شود که متاسفانه به علت هجوم مردم به این محصول، شاهد تکرار این روند در سال‌های اخیر هستیم. یکی از فروشگاه‌های محصولات اپل در ایران اخیرا لیستی از قیمت‌ آی‌فون‌‌های جدید را منتشر کرده که مسلما با دیدن آن، شما نیز همانند ما انگشت به دهان خواهید ماند!

آی‌فون 10

همانگونه که مشاهده می‌نمایید، برای خرید نسخه 64 گیگابایتی آی‌فون 10 ( آی‌فون X) با قیمت 999 دلار، باید مبلغی برابر با 8.5 میلیون تومان بپردازید که البته در نسخه 256 گیگابایتی با قیمت جهانی 1150 دلار، این مبلغ به 11 میلیون تومان افزایش می‌یابد! یکی از نکات جالب پرداخت 50 درصد مبلغ به عنوان پیش‌پرداخت بوده که اگر آن را در بانک قرار دهید، در زمانی‌که منتظر دریافت آی‌فون 10 خود هستید، می‌توانید سود تقریبا مناسبی را تصاحب کنید. متاسفانه برخی از افراد برای خرید محصولات اپل، دست به کارهای عجیبی همانند فروش اثاث منزل و یا دریافت وام می‌زنند.

در نهایت باید گفت که این قیمت در آینده شکسته خواهد شد ولی به علت محدود بودن تولید این نسخه، برای منطقی شدن قیمت آن باید مدت زمان بیشتری نسبت به آی‌فون 8 صبر کنید.

به گروه تلگرامی آی‌فون‌های شرکت اپل ملحق شوید

110 در مورد “قیمت آی‌فون 10 (آی‌فون X) در ایران مشخص شد: 11 میلیون تومان!”

  1. ای بابا ما ک لبه مرز هندو پاکستان زندگی می‌کنیم خدایش فقط یکم کارت بکارت کردیم یه دفه اندروید ما زنگ خورد بدون یه قرون آیفون.10رو برنده شدیم فقط دانلود نمیکرد که با نصب فیلتر آلی شد خدایش خبر نداشتیم آی‌فون۲۵۶ گیگابایتی قیمتش ۱۱تومنه دوستان عجله نکنید وقتی رو دست بمونه یا قیمتش کم میشه یا مجبورن بعنوان هدیه بفروشن ولی انصافا خیلی عالیه بیش از نهایت عالیه کاش تحریمی وجود نداشت ولی دوس دارم این آی‌فون رو بعنوان هدیه به کسی بدم ک قراره نیمه کامل زندگیم بشه البته اگه باباش اجازه بده اگه نشد دیگه بلوچستان زندگی نمیکنم

    1
    0
  2. سلام.کلی خندیدم از اسکل بازیای همتون.گوشی ایفونو بی خیال شید به قران شما هرکدوم خودتون یه پیج اینستایین.بس که مزحکین.واقعا رد دادین خودتون خبر ندارید.جمع کنید این مسخره بازیا رو.یکی از ایرانه.یکی امریکا.یکی لبنان.یکی تو اسمون.یکی تو دسشویی.اقا یا میخواین بخرین یا نمیخواین بخرین.دیگه این کارا رو که نداره! امیدوارم خدا به جای ایفون اول یه عقلی به همتون بده!!!

  3. آقا دل کنیم این حرفا رو بنزین گرون میشه؟ کرایه ماشینا هم گرون میشه هااآااااا بعد۵نگین نگفتم،سوار ماشین شدین باید ۵۰۰۰ تومنی بدین، گفته باشم که بعد تو ماشین هی غرغر نکنین، ضمنا شیشه عقب هم پایین نمیاد

  4. من 5 ساله آیفون دارم خدا شاهده آشغال ترین گوشیه ولى مجبورم آیفون بخرم بارم شده چون با گوشى دیگه نمى تونم کار کنم هرچى آدم بدبخت و آس وپاس هم مى بینم آیفون دست شه یا رو خدایى نون شبشو نداره بیکارهه آیفون داره میگه من آیفون بازم من که موندم با این جماعت??

  5. انصافا گوشی خیلی خوبیه من گرفتمش،مثل بعضیام نیستم بگم از امریکا پیام میزنم،داخل ایرانم،هوا هم خیلی خوبه، i love you PMC,❤️

  6. منم دوستانتو اسمون زندگی میکنم با گوشی ایفون xپلاس نتش ۵۶گیگ بر ساعته والا
    یکی میگه من امریکام یکی فرانسه بشین بینیم با
    همون لپلپلیو ک دار خوش باش تورو چی ب این کارا

  7. من الان در امریکا شهر تگزاس زندگی میکنم
    واقعا شوما توی ایران چطوری با اینترنت کم سرعت کار میکنید ???
    قیمت ایفون ایکس تو امریکا ب پول ایران ۹میلیونه!!!

  8. پرداخت یازده میلیون تومان برای یک گوشی معقولانه نیست حتی اگر خریدار پولدار هم باشد.فروش وسایل منزل و گرفتن وام برای خرید این نوع از گوشی کار دستی نیست و یک فرد عاقل هرگز برای خرید یک گوشی،دست به فروش وسایل منزل نمیزند و یا وام نمی گیرد.خدماتی که قرار است این گوشی در اختیار کاربرش قرار دهد آنقدر پیچیده و مهم نیست که مابقی گوشی ها از عهده آن برنیایند.یک گوشی ارزان قیمت هم میتواند تمام این خدمات را به کاربرش ارائه دهد.هدف از خرید چنین گوشی گران قیمتی برای اکثر خریداران فقط خودنمایی،نشان دادن وضعیت مالی و چشم و هم چشمی است.در بین خریداران این محصول کمتر کسی را میتوان پیدا کرد که دلایل فنی و نرم افزاری علت اصلیش برای انتخاب این گوشی باشد.ممنون

  9. سلام
    از اپل استور لهستان بعلاوه کارمزد کمى که تو قسمتهایى از اروپا نسبت به بقیه اروپا هست به قیمت 1210$ یک مدل 256 خریدم،کاملا به قیمت و منصفانه!
    الان که اومدم تو سایتارو میخونم میبینم ایران چه اوضاعیه!
    هرچقدر هم عاشق محصولات اپل باشیم نباید دیگه به این حد براى یه گوشى که یکسال بیشتر روى بورس نمیمونه اینقدر غیر منطقى هزینه کنیم!ما خودمون میگیم گرونه،خودمونم دوست داریم پولشو داشته باشیم و از همون دلال به قیمت بالا خرید کنیم!من تست کردم،گوشیه جذابیه ولى به ارزش پول ایران نسبت به دلار و زحمتى که براى بدست آوردن اون پول کشیده میشه منطقى نیست عزیزان.امیوارم حداقل حباب قیمتى سریع از بین بره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH