رندرهای رسمی نوکیا 2 منتشر شد

اگرچه HMD Global تمایلی برای تایید موجودیت گوشی نوکیا 2 از خود نشان نمی‌دهد، اما این اسمارت‌فون اخیرا در وب‌سایت FCC رویت و برخی از مشخصات و تصاویر منتسب به آن در فضای وب منتشر شد. اما ساعاتی پیش، ایوان بلاس، مالک حساب توییتری evleaks@، رندرهای رسمی ‌این گوشی را منتشر کرده که شکل و شمایل نهایی نوکیا 2 را برای علاقه‌مندان به این برند فنلاندی فاش می‌کند.

براساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی جدید در دو رنگ مشکی و سفید (نقره‌ای) عرضه خواهد شد. طراحی این اسمارت‌فون برای دارندگان گوشی‌های نوکیا آشناست، اما یک تغییر نسبتا قابل‌توجه در مقایسه با دیگر مدل‌های قبلی نوکیا بر روی بدنه این گوشی مشاهده می‌شود و آن چیزی نیست جز حذف دکمه‌های خازنی؛ بدین ترتیب، نوکیا 2 به دکمه‌های مجازی مجهز خواهد بود.

با توجه به اطلاعاتی که تا به امروز درخصوص این گوشی منتشر شده، نوکیا 2 به یک باتری 4000 میلی‌آمپری مجهز خواهد بود که قادر است با یک‌بار شارژ، انرژی لازم برای دو روز روشن ماندن دستگاه را تامین کند. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی می‌توان به نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل، رم یک گیگابایتی و پردازنده اسنپدراگون 212 اشاره کرد.

نوکیا 2

در رابطه با ویژگی‌های نرم افزاری این گوشی نیز باید گفت که نوکیا 2 مجهز به سیستم عامل اندروید نوقا عرضه خواهد شد که گفته می‌شود در آینده‌ای نزدیک، به‌روزرسانی اندروید 8 اوریو را دریافت خواهد کرد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه و قیمت این گوشی در دست نیست، اما شواهد حاکی از آن بوده که این گوشی با قیمتی ارزان‌تر نسبت به نوکیا 3 عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH