رسما تایید شد؛ گوشی اچ‌تی‌سی U11 پلاس در تاریخ 11 آبان معرفی خواهد شد

هفته گذشته رسانه‌های چینی گزارش دادند که کمپانی اچ‌تی‌سی در حال ارسال دعوت‌نامه‌های یک رویداد در ماه نوامبر است اما تایوانی‌ها تا به امروز واکنشی به این قضیه نداشتند تا این‌که حساب رسمی توییتر ا‌چ‌تی‌سی برگزاری یک رویداد در تاریخ 2 نوامبر را تایید کرد. ظاهرا قرار است در این مراسم از گوشی اچ‌تی‌سی U11 پلاس رونمایی شود.

اچ‌تی‌سی در این توئیت از عبارت “Save The Date” استفاده کرده و تاریخ 2 نوامبر به علاوه حرف لاتین “U” در آن به چشم می‌خورد که تاییدی بر برگزاری یک مراسم ویژه در این روز خواهد بود. اگرچه این کمپانی اعلام نکرده که چه دستگاهی را در این مراسم معرفی خواهد کرد اما می‌توان حدس زد که شاهد رونمایی از گوشی U11 پلاس خواهیم بود.

گوشی اچ‌تی‌سی U11 پلاس

به لطف شایعات گذشته، تقریبا تمام جزئیات این اسمارت‌فون مشخص شده است. قدرت گوشی اچ‌تی‌سی U11 پلاس را تراشه اسنپدراگون 835 تامین خواهد کرد و در دو نسخه با 4/6 گیابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. از نمای پشت، این گوشی شباهت زیادی به اچ‌تی‌سی U11 دارد اما از حاشیه‌های نمایشگر آن کمتر است.

انتظار داریم اچ‌تی‌سی U11 پلاس به یک صفحه نمایش 6 اینچی با کیفیت QHD و یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپری مجهز شود؛ ضمن آن‌که سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در بخش پشتی قرار خواهد گرفت. ظاهرا اچ‌تی‌سی اعتقادی به دوربین دوگانه نداشته و پرچمدارش به یک دوربین مزین شده است. شاید یکی از نقاط ضعف این گوشی را بتوان به حذف شدن درگاه 3.5 میلی‌متری صدا نسبت داد که پورت USB نوع C جایگزین آن خواهد شد.

با این شرایط، به جز تفاوت‌های اندکی که اچ‌تی‌سی U11 پلاس در بخش‌های صفحه نمایش، باتری و طراحی با اچ‌تی‌سی U11 دارد می‌توان گفت که اساسا این دو اسمارت‌فون بسیار شبیه یکدیگر هستند. لازم به ذکر بوده که این دستگاه به‌صورت پیش‌فرض از اندروید اوریو بهره‌مند خواهد بود و این برگ برنده‌ایست که پرچمدار اچ‌تی‌سی را از برخی رقبایش متمایز خواهد کرد.

اسکرول به بالا
TCH