بازی هیتمن

شرکت IO Interactive خبرهای منتشر شده در خصوص ساخت ادامه بازی هیتمن را تایید کرد

با جدا شدن راه اسکوئر انیکس از شرکت IO Interactive، نگرانی‌ها در خصوص سرنوشت محصول مشترک این دو شرکت، یعنی سری هیتمن، در بین بازیکنان افزایش یافت. هر چند بعد از مدتی خبرهایی منتشر شد که IO Interactive در تلاش است تا امتیاز بازی هیتمن را مال خود کند. حال خبرها حکایت از آن دارند که تلاش‌های شرکت نتیجه بخش بوده است.

در پستی که بر روی وب‌سایت IO Interactive منتشر شده، عنوان شده است که شرکت در حال کار بر روی عنوانی جدید از سری بازی هیتمن است. در حال حاضر جزییات پروژه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما ظاهرا هدف از انتشار این پست آن بوده است که مدیر اجرایی شرکت Hakan، به‌نحوی می‌خواسته خیال طرفداران این عنوان را راحت کند. در این پست آمده است:

آخرین خبری که در خصوص عنوان هیتمن با شما در میان می‌گذارم این است که ما به پیشرفت‌های خوبی در ساخت این بازی رسیده‌ایم و در خصوص ویژگی‌های جدید کاملا هیجان‌زده هستیم و بی‌صبرانه منتظر در میان گذاشتن آن‌ها با شما هستیم، اما باید کمی صبورتر باشید؛ ما برنامه‌ای برای صحبت در این خصوص تا قبل از سال 2018 نداریم.

براساس این پست ظاهرا کمی انتظار باعث می‌شود تا همه چیز به‌صورت رسمی تایید شود، البته از همین حالا هم می‌توان در خصوص ساخت عنوان بعدی هیتمن  تا حدود زیادی مطمئن بود.

5 در مورد “شرکت IO Interactive خبرهای منتشر شده در خصوص ساخت ادامه بازی هیتمن را تایید کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH