stori

فیس‌بوک به کاربران اجازه گذاشتن استوری‌ از روی دسکتاپ را داد

فیس‌بوک ثابت کرده استوری‌های اسنپ‌چت‌اش همانند اینستاگرام و واتس‌اپ محبوب است. آن‌ها به‌طور مداوم پیگیر این ویژگی بودند تا سرانجام توانستند آن را به فیس‌بوک اضافه کنند. هر چند در ابتدا، آن‌طور که شرکت انتظارش را داشت جاذبه و کشش زیادی در بین کاربران نداشت، با این حال اکنون با ایجاد قابلیت دسترسی آپلود و ارسال استوری از روی دسکتاپ برای کاربران، برای دو برابر شدن میزان استوری‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند.

 

stories

بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان تائید کرده است که در حال آزمایش و بررسی گزینه ایجاد و اشتراک گذاری استوری از طریق دسکتاپ است. همچنین اعلام کرده‌ که احتمال دارد جای قرار گیری استوری‌ها در دسکتاپ تغییر کند و مانند نسخه موبایل در بالای قسمت ارسال مطلب قرار بگیرد.

این دسترسی قبلا وجود نداشت و کاربران برای این کار مجبور بودند از گوشی‌های خود استفاده کنند. اما فعلا به صورت آزمایشی گروه کوچکی از کاربران می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند. آنها قادرند از طریق نسخه فیس‌بوک دسکتاپ، استوری‌های خود را آماده و ارسال کنند.

کاربران این اجازه را خواهند داشت که عکس‌ها و ویدیو‌های خود را از روی دسکتاپ بار‌گذاری و به عنوان استوری ارسال کنند. آنها همچنین می‌توانند از طریق وب‌کم خود به طور مستقیم عکس و ویدیو‌های گرفته شده را در استوری قرار دهند. اما اینکه آیا تمام کاربران به این ویژگی دسترسی خواهند داشت یا خیر؟ باید منتظر بمانیم! اما با توجه به محبوبیت این ویژگی در بین کاربران فیس‌بوک احتمال دارد در ماه‌های آینده شاهد در دسترس قرار گرفتن استوری دسکتاپ برای تمام کاربران باشیم.

فیس‌بوک در هفته گذشته نیز قابلیت واچ پارتی را در اختیار کاربران گذاشته بود که خبر آن را در آی‌تی‌رسان برایتان منتشر کردیم.

2 در مورد “فیس‌بوک به کاربران اجازه گذاشتن استوری‌ از روی دسکتاپ را داد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH