گوشی نوکیا 1 با یک گیگابایت رم و اندروید Go معرفی شد

شرکت HMD Global به طور رسمی از گوشی نوکیا 1 با اندروید Go رونمایی کرد. در چند ماه اخیر شایعات زیادی در اطراف این محصول به گوش می‌رسید اما اکنون مشخص شده است که نوکیا 1 به طور رسمی در ماه آوریل با قیمت فروش 85 دلار به عنوان یک محصول تبلیغاتی کلیدی، به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین می‌توان با درخواست انواع مختلفی از کاور‌های Xpress-On، این گوشی را سفارش داد. البته هنوز به طور رسمی رنگ‌ها و هزینه این سفارشی سازی اعلام نشده است. اما خود گوشی به نظر در دو رنگ قرمز و آبی ارایه خواهد شد.

بهره‌گیری از اندروید Go در این دستگاه نشان می‌دهد که از لحاظ سخت‌افزاری در سطح پایینی قرار داشته باشد. در هر حال بر روی این گوشی از پردازنده چهار هسته 1.1 گیگاهرتزی مدیاتک، یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی نصب شده است. به علاوه می‌توان از کارت حافظه میکرو‌ SD استفاده کرد که ممکن است با استاندارد اندروید اوریو کنش‌هایی داشته باشد. همچنین دیگر مشخصات آن شامل، صفحه نمایش 4.5 اینچی و دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی است که می‌تواند با کیفیت 480 پیکسل نیز تصویر‌برداری نماید.

نوکیا 1 از نسخه اندروید Go سیستم عامل اندروید اوریو استفاده خواهد کرد. این نسخه طوری بهینه سازی شده است که می‌تواند دستگاه را با رم یک گیگابایتی یا حتی 512 مگابایتی اداره نماید. شرکت HMD هنوز مشخص نکرده است که نوکیا 1 در کدام کشور‌های عرضه خواهد شد اما به احتمال زیاد کاربران کشور‌های در حال توسعه به عنوان بازار هدف این محصول رده پایین انتخاب شده است.

2 در مورد “گوشی نوکیا 1 با یک گیگابایت رم و اندروید Go معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH