ال‌جی جی 7

گوشی ال‌جی G7 از پنل‌های نمایشگر LCD بهره می‌برد

براساس پیش‌بینی‌ تحلیل‌گران بازار کره‌، ظاهرا کمپانی ال‌جی قصد دارد تا در جدیدترین نسل از اسمارت‌فون سری G خود از پنل‌های نمایشگر LCD استفاده کند. این در حالی است که پیش از این تصور می‌شد شاهد حضور پنل اولد در گوشی پرچمدار ال‌جی G7 باشیم.

ال‌جی G7

دلیل استفاده از چنین پنل‌هایی در صفحه نمایش گوشی ال‌جی G7 کاهش هزینه ساخت اعلام شده است. استفاده از پنل‌های OLED در مقایسه با نمونه‌های یاد شده، جدای از مزیت‌های موجود، هزینه به مراتب بیشتری را طلب می‌کند و ال‌جی نیز به همین علت قصد دارد که با کاهش قیمت تمام شده پرچمدارش یک امتیاز مثبت برای آن در نظر بگیرد. بر همین اساس گوشی ال‌جی G7 طبق روال سال‌های گذشته به پنل‌هایی از نوع LCD مجهز خواهد شد.

چندی پیش نیز رندرهایی منتسب به این دستگاه منتشر شد که نشان می‌داد نمایشگر این گوشی هوشمند همانند آی‌فون X دارای یک بخش برش خورده است. البته کمی بعد اعلام شد که این بریدگی به صورت نرم‌افزاری ایجاد شده و نمایشگر دستگاه واقعا برش خورده نیست. باید افزود هر آن‌چه که فعلا در دسترس ماست چیزی جز شایعه و حدس و گمان نیست. برای اطلاع از واقعیت و آگاه شدن از تصمیمات شرکت سازنده باید تا زمان رسمی رونمایی از این گوشی هوشمند در ماه‌های آینده صبر کنیم.

3 در مورد “گوشی ال‌جی G7 از پنل‌های نمایشگر LCD بهره می‌برد”

    1. عرفان مهرویی

      اتفاقا کیفیت تولیدات ال جی خیلی بهتر از سامسونگه. وقتی پرچمدار سامسونگ از نسل قبلش بدتره این یعنی افتضاح.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH