گوگل و افتضاحی به نام کیت کت

kitkat

تنها چند روز پس از عرضه نسخه جدید سیستم‌عامل محبوب اندروید آمار باگ‌های این نسخه به حدی بالا رفته‌ است که گوگل تصمیم به عرضه نسخه اصلاح‌شده آن دارد.

به‌این‌ترتیب دارندگان نکسوس 4و 5 باید آماده دریافت به‌روزرسانی به نسخه 4.4.2 باشند. این به‌روزرسانی در اواخر روز یکشنبه در اختیار دارندگان این گوشی قرار خواهد گرفت.شایان‌ذکر است بیشترین مشکل یافت شده در کیت کت مربوط به امکانات صوتی دستگاه‌های میزبان بوده است و همچنین برخی کاربران با افت کیفیت دوربین خود در این سیستم‌عامل روبرو شده‌اند.

این به‌روزرسانی به‌صورت کلی برای این دستگاه‌ها عرضه خواهد شد و اگر دارنده نسخه‌ای از اندروید 4.4 بر روی دستگاهی خارج از این لیست هستید نمی‌توانید انتظار دریافت این امکان را داشته باشید:

نکسوس 4
نکسوس 5
تبلت نکسوس 7
موتورولا موتو اکس

3 در مورد “گوگل و افتضاحی به نام کیت کت”

  1. تا جایی که ما دیدیم همه از اومدن آپدیت خوشحال میشن. من از نسخه 4.2 به 4.3 که آپدیت کردم اولش ناراضی بودم ولی بعد کم کم به درجه مطلوبی از رضایت رسید. اما Kitkat 4.4 به محض اومدن یه لبخند گنده رو لبام نشوند. همه چیز تو این ورژن بهتره و یا حداقل به خوبی گذشته هست. و بزرگترین تغییر در کارایی، عمر باتری حداقل 30 درصد بیشتر شده. من از Kitkat راضیم. کاش بهترم میشد 🙂

  2. چندتا سوال خیلی مهم و فوری درمورد اندروید کیت کت برا نکسوس 4 داشتم .1 – آیا با نصب کیت کت نوار مشکی استاتوس بار و دکمه های اندروید در پایین صفحه با پس زمینه همرنگ میشن؟ 2 – کیت کت مصرف باتری رو نسبت به قبل کاهش میده؟ و دیگه اینکه آیا کیفیت نکسوس 4 های بازارهمه در یه سطحه یا مثل بعضی محصولات سونی متفاوتن {مثل اکسپریا وی که صفحه نمایش بعضیهاش ساخت ژاپن دیسپلیه و بعضی دیگه ساخت شارپ}؟ لطفا یکی که بلده جواب بده . مرسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH