مایکروسافت دنیای واقعی و مجازی را به بهترین روش ممکن ترکیب کرد!

همان طور که اطلاع دارید، شب گذشته مایکروسافت کنفرانس خبری‌ای را برای ویندوز 10 ترتیب دیده بود که در طول آن اطلاعات زیادی را در خصوص ویندوز 10 مننتشر کرد و همچنین برخی ویژگی‌ها و دستگاه‌های جدید را نیز معرفی کرد. یکی از این دستگاه های جالب مربوط به زندگی واقعیت افزوده بود که HoloLens نام داشت.

windows-holographic-960-1

مایکروسافت ایده‌ای را ترسیم کرده که در آن زندگی واقعی با مجازی ترکیب می‌شود و در واقع به جای اینکه زندگی مجازی غالب بر زندگی روزمره باشد، در این دستگاه زندگی روزمره غالب بر تکنولوژی است. تصور کنید یک هدست را بر روی چشمان خود قرار می‌دهید و سپس به گردش در محیط خانه می‌پردازید. بدون اینکه نیاز داشته باشید یک تلویزیون جدید بخرید، می‌توانید سایز آن را افزایش دهید و یا یک طرحی را بر روی کامپیوتر ترسیم کرده‌اید اما در واقع نمی‌دانید در دنیای واقعی چه شکلی خواهد بود. کاری ندارد، با کمک این هدست به گردش در آن طرح بپردازید.

windows-holographic be0a6967-4ec8-4c8b-8bd9-7e840992c462

این هدست که HoloLens نام دارد، تصاویر هولوگرافیک را به کاربر نمایش می‌دهد و از پردازنده‌های مربوطه نیز استفاده می‌کند و بر روی پلتفرم ویندوز 10 اجرا می‌شود. این دستگاه حتی می‌تواند برای ناسا در مریخ نیز کاربردی باشد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های این محصول پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی جالب زیر را مشاهده نمایید.

انتظار می‌رود این محصول مدت کوتاهی بعد از انتشار نسخه رسمی ویندوز 10 عرضه و روانه بازار شود.

6 در مورد “مایکروسافت دنیای واقعی و مجازی را به بهترین روش ممکن ترکیب کرد!”

  1. فرض کنید این با کینکت یکپارچه بشه و بازی براشون ساخته بشه چه حالی میده خودتو تو دنیایه gta ببینی

  2. بی صبرانه منتظرم ببینم زمان عرضه یه همچین محصولی کی هست ! واقعا بدرد طراحی و نقشه کشی می خوره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH