شکل و شمایل ویندوز 10 روی تبلت و اسمارتفون را اینجا ببینید

سپتامبر گذشته بود که مایکروسافت برای اولین بار از ویندوز 10 برای دستگاه‌هایی مثل اسمارتفون‌ها، تبلتها و پی‌سی پرده برداشت.

تا الان تصاویری از این ویندوز بر روی دسکتاپ‌ها را دیده‌ایم، اما این اولین باری است که تصویر ویندوز 10 را روی اسمارتفونها و تبلتها هم می‌بینیم.

نکته جالب در رابطه با این ویندوز این است که برنامه‌های ارائه شده برای آن در سه نسخه موجود ویندوز برای تبلت‌ها، اسمارتفون و دسکتاپ قابل اجرا هستند و تنها رابط کاربری آنهاست که خود را با صفحه‌ای که قرار است روی آن اجرا شود تطبیق می‌دهد.

تمام سرویس‌های مایکروسافت آفیس با تمام ویژگی‌هایشان روی اسمارتفونها هم قابل استفاده‌اند.

برنامه‌های دیگری مثل اوت لوک و تقویم هم در دستگاه‌های موبایل به زیبایی تمام قابل اجرا بوده و تمام رویدادها و اطلاعات را با تمام دستگاه‌های ویندوز 10 همگام می‌کنند.

در ضمن برنامه Photo هم امکان همگام سازی تصاویر بین اسمارتفون و دسکتاپ را دارد. برنامه جدید نقشه این امکان را فراهم می‌کند که به نقشه‌ها در دسکتاپ نگاه کنید و آنها را مستقیم به اسمارتفونتان بفرستید.

نسخه موبایل ویندوز 10 برای دستگاه‌های کمتر از 8 اینچ طراحی شده و نسخه اولیه آن چند ماه آینده به عنوان بخشی از برنامه Insider مایکروسافت عرضه خواهد شد. آپدیت به ویندوز 10 برای تمامی دستگاه‌های مجهز به ویندوز 8.1 رایگان است.

ghpqmgjvmy7aheltgkgn

t2xyjqluqweegw83b371

s7eblutu9kqildgijdm5

oasp6rxhtqrxtmu4uk0e

m90a1ovcg2actkyueytz

j6nqbhapfgic6oefnel7

6 در مورد “شکل و شمایل ویندوز 10 روی تبلت و اسمارتفون را اینجا ببینید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH