چند ایده هوشمندانه برای استفاده از لاستیک‌ فرسوده ماشین!

tires

لاستیک‌های فرسوده کاملا بی‌مصرف به نظر می‌رسند، اما با صرف کمی وقت می‌توان از آنها چیزهای جالبی ساخت. برای دیدن چند ایده هوشمندانه برای استفاده از لاستیک فرسوده ماشین با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

ساختن یک میز زیبا!

1

در نگاه اول، هرگز انتظار دیدن یک حلقه لاستیک سیاه رنگ را زیر این حلقه‌های طناب نداریم. این حلقه لاستیک روی یک سه پایه چوبی معمولی قرار گرفته است، اما می‌توانید به جای آن از یک گلدان وارونه یا پایه‌های پیش‌ساخته استفاده کنید.

بستری برای سگ خانگی!

2

وقت گیر‌ترین قسمت این کار، رنگ‌آمیزی صورتی حلقه لاستیک ماشین و انتظار برای خشک شدن آن است؛ سپس می‌توانید داخل آن را بوسیله بالش پر کنید و در گوشه‌ای‌ قرار دهید تا سگ خانگی شما داخلش بخوابد؛ فقط باید اطمینان داشته باشید که سگ از آن به به عنوان تخت استفاده می‌کند، نه آدامس!

کاشت سبزیجات!

3

حلقه محکم لاستیک می‌تواند از گوجه فرنگی، سیب‌زمینی، بادمجان و… در برابر باد و عوامل محیطی محافظت کند، همچنین رنگ سیاه آن باعث جذب گرمای خورشید و رشد سریع‌تر گیاه می‌شود، اما اگر اطمینان ندارید که مواد شیمیایی مورد استفاده برای ساخت لاستیک، جذب گیاه می‌شوند یا نه، در این مورد تحقیق کنید.

قفسه تزئینات اطاق!

4

اگر دوست دارید اطاق کودک را با تم اتومبیل تزئین کنید، استفاده از یک حلقه لاستیک ماشین به عنوان قفسه نگهداری تزئینات، ایده جالبی به نظر می‌رسد.

تزئینات کریسمس!

5

یک قطعه نئوپان یا مقوا را به شکل دایره برش داده و حفره لاستیک را بپوشانید؛ سپس آن را رنگ آمیزی کرده و با نقاشی‌های مناسب کریسمس تزئین کنید.

یک گلدان دیواری!

6

برای زنده ماندن گیاه، باید آب اضافه تخلیه شود، بنابراین با استفاده از دریل چند سوراخ در لاستیک ایجاد کنید و برای خارج نشدن خاک، روی سوراخ ها را با پارچه پوشانده وسپس داخل لاستیک را با خاک پر کنید. برای اینکه آب خارج شده دیوار را کثیف نکند در قسمت خارجی لاستیک، یک پوشش نایلونی قرار داده و هر از گاهی آب جمع شده را تخلیه کنید.

یک وسیله بازی جالب برای بچه‌ها!

7

حتما کودک شما حرکت این وسیله را دوست خواهد داشت؛ بهتر است برای ایمنی بیشتر، یک دستگیره هم به آن اضافه کنید. سریع ترین و آسان‌ترین روش برای بریدن لاستیک ماشین، نگهداشتن آن در زاویه ۴۵ درجه است.

میز مناسب برای حیاط خلوت!

8

با روی هم قرار دادن دو حلقه لاستیک رنگ شده ماشین و یک صفحه شیشه‌ای، می‌توانید یک میز بسازید که در مقابل برف و باران مقاوم است. با روشن کردن یک لامپ داخل حلقه‌های لاستیک به مهمانی‌های شبانه جلوه زیبایی ببخشید.

یک گودال ماسه‌ای بسازید!

9

آیا دوست دارید به جای رفتن به ساحل، بچه‌ها داخل حیاط خانه با ماسه بازی کنند؟ فراموش نکنید برای اینکه لبه‌های تیز داخلی لاستیک به بچه‌ها آسیب نرسانند، آن‌ها را با شیلنگ برش خورده، یا وسیله مشابهی بپوشانید.

2 در مورد “چند ایده هوشمندانه برای استفاده از لاستیک‌ فرسوده ماشین!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH