ایسوس ZenFone Go 4.5 با قیمت ۸۰ دلار معرفی شد

اسمارت‌فون‌های ارزان قیمت بخشی از بازار فروش کمپانی‌های مختلف را تشکیل می‌دهند. از چنین محصولاتی در هندوستان استقبال خوبی صورت می‌گیرد و امروز نیز کمپانی ایسوس برای افزایش فروش خود محصول جدیدی را معرفی کرد که ایسوس ZenFone Go 4.5 نام دارد و قیمت آن نیز 5299 روپیه (معادل 80 دلار آمریکا) است. با این اوصاف با یک محصول جدید، ارزان و پایین‌رده رو به رو هستیم.

Asus-Zenfone-Go-4

ایسوس ZenFone Go 4.5 همان‌طور که از نامش بر می‌آید یک اسمارت فون با نمایشگر ۴.۵ اینچی است و این نمایشگر نیز وضوح ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل را ارایه می‌دهد. پردازنده این محصول از نوع مدیاتک MT6580M است که از چهار هسته کم قدرت Cortex-A7 بهره می‌برد. از لحاظ ذخیره‌سازی نیز این اسمارت‌فون دارای ۱ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است که امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه microSD تا ۶۴ گیگابایت نیز وجود دارد. البته مشتریان این محصول به‌مدت ۵ سال، ۱۰۰ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی رایگان در گوگل درایو دریافت خواهند کرد و ۵ گیگابایت نیز حافظه ابری رایگان به‌صورت دائمی به آن‌ها از سوی ایسوس اختصاص داده خواهد شد.

از سایر مشخصات این محصول می‌توان به دوربین ۵ مگاپیکسلی در بخش پشتی و دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی (VGA) در بخش جلویی دستگاه اشاره کرد. ایسوس ZenFone Go 4.5 از رابط کاربری Zen UI 2.0 استفاده می‌کند و سیستم‌عامل آن نیز نسخه ۵.۱ از اندروید یا همان لالی‌پاپ است. انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط یک باتری ۱۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. وای‌فای و پشتیبانی از دو سیمکارت از جمله قابلیت‌های این محصول هستند اما متاسفانه این مدل از 4G پشتیبانی نمی‌کند. باید توجه داشت که این اسمارت‌فون ۴.۵ اینچی نسبت به ZenFone Go، پنج اینچی که اوایل امسال معرفی شد، قیمت پایین‌تری دارد.

ایسوس ZenFone Go 4.5 محصولی پایین‌رده است که با قیمت بسیار مناسب روانه بازار خواهد شد و البته کمک می‌کند تا ایسوس در زمینه پایین‌رده‌ها قدرتمند‌تر شود. این محصول در رنگ‌های مشکی، آبی، صورتی و سفید تولید خواهد شد و اکنون نیز امکان خرید آن از طریق Flipkart وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH