عرضه تلویزیون ۱۰۰ اینچی لیزری از ال‌جی

LG-100-Inch-Laser-TV-02ال‌جی از عرضه تلویزیون لیزری خود در ابعاد 100 اینچ به بازار خبر داد. این محصول (مدل HECTO) مجهز به قابلیت‌های هر دو سری تلویزیون‌های اسمارت و دیجیتال است. این تلویزیون 100 اینچی لیزری علاوه بر صفحه نمایش بی‌نهایت بزرگ، از یک پروژکشن UST که تصاویر را در فاصله‌ای بسیار نزدیک نمایش می‌دهد، برخوردار است. ‌این سیستم منحصر به فرد با استفاده از تکنولوژی پیشرفته لیزر ال‌جی، ‌تصویری با وضوح FULL HD 1080p و کنتراست فوق العاده به شما ارایه می‌کند.
به گفته مدیر ارشد این بخش، ‌تلویزیون لیزری 100 اینچ ال‌جی با برخورداری از تکنولوژی پروژکشن، قابل استفاده در اتاق کنفرانس و اتاق نشیمن می‌باشد.

تجربه یک سینمای خانگی فوق‌العاده
مشاهده تصویری با کنتراست بسیار بالا در صفحه نمایش 100 اینچی، تجربه یک ‌سینمای واقعی را برایتان به ارمغان می‌آورد. در گذشته فاصله مشخصی برای نمایش تصاویری با ابعاد بزرگ ‌در نظر گرفته می‌شد. این فضای لازم که “طول پرتاب” نامیده می‌شود باعث عدم مشاهده تصاویر بزرگ در محیط خانه می‌گردد. به همین دلیل با استفاده از پروژکشن‌های UST در این محصول، ‌افراد می‌توانند لنز را در فاصله 22 اینچ معادل 56 سانتی متر از صفحه قرار دهند. تلویزیون لیزری ال‌جی از تصویری با وضوح FULL HD و معادل 1080p به همراه نسبت کنتراست 10.000.000:1 برخوردار است. در نتیجه شفافیت و درخشندگی تصاویر در محیط تاریک، به خوبی فضایی با نور بیشتر است.

قابلیت‌های یک تلویزیون هوشمند
این تلویزیون لیزری از پلتفرم تلویزیون هوشمند ال‌جی پشتیبانی کرده و شامل ویژگی‌های منحصر به فردی مانند ‌کنترل جادویی، ‌دنیای هوشمند، LG Cloud و تکنولوژی WiDi اینتل است. همچنین از طریق تیونر تلویزیون دیجیتال،‌ کاربران می‌توانند به راحتی به سرویس‌های SNS مانند فیس‌بوک و سرویس‌های VoD مانند Netflix در بخش محتوای ال‌جی دسترسی داشته باشند.

طراحی سینمای خانگی
تلویزیون لیزری ال‌جی دارای 2 بلندگوی 10 وات بوده که در داخل پروژکشن قرار دارند و با پخش صدای دالبی تجربه لذت بردن از یک سینمای واقعی را در خانه برایتان فراهم می‌کند. این محصول از طراحی جدید و شیک Dynamic Arc ال‌جی برخوردار بوده که سطحی منحنی و ارتفاعی معادل 5.7 اینچ دارد. صفحه نمایش 100 اینچی این تلویزیون نیز دارای طراحی Cinema Screen ال‌جی است که آن را برای هر دکوراسیونی مناسب می‌سازد.

عمر بیشتر، اثرات کمتر بر محیط زیست
ساختار لیزری این دستگاه با استفاده از لامپ‌های مخصوصی که در قسمت پروژکشن قرار دارند،‌ تصویری با کیفیت فوق‌العاده بدون نیاز به جیوه تولید می‌کند. این تلویزیون می‌تواند 25000 ساعت کار کرده، که این رقم در مقایسه با مدل‌های دارای لامپ جیوه‌ای، 5 برابر طولانی‌تر است. حذف جیوه نیز یکی از راهکارهای ال‌جی در راستای سازگاری هر چه بیشتر با محیط زیست است.

مناسب برای مشاغل کوچک و بزرگ
از نکات قابل توجه در تلویزیون لیزری ال‌جی، کاربرد آن در مشاغل است.‌ ویژگی‌های متنوع و تطبیق پذیر این محصول، آن را به انتخابی مناسب برای ویدئو کنفرانس‌ها و دیگر برنامه‌های معرفی و نمایش پروژه‌ها و محصولات در قالب محتوای صوتی و تصویری، تبدیل کرده است.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

1 در مورد “عرضه تلویزیون ۱۰۰ اینچی لیزری از ال‌جی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH