دستیار دیجیتالی ال‌جی با نام SmartThinQ Hub در CES 2016 معرفی می‌شود

 

SmartThinQ Hub

اگر گجت Echo آمازون را دیده باشید شاید در نگاه اول تصور کنید این دستگاه یک اسپیکر معمولی است، اما در واقع آمازون‌اکو یک دستیار دیجیتالی کاملا هوشمند است که می‌تواند کارهای زیادی را برای شما انجام دهد؛ در این دستیار شما قادر خواهید بود تا زنگ‌های هشدار را تنظیم کنید، یادآوری‌هایی را به آن بیفزایید و یا به‌راحتی در اینترنت جستجو کنید. البته اکو قابلیت پخش موزیک را هم دارد. از آن‌جایی که در دنیای فناوری کمپانی‌های بزرگ علاقه زیادی به ساخت محصولات مشابه یکدیگر دارند، ال‌جی تصمیم گرفته یک دستیار دیجیتالی مشابه اکو اما با قابلیت‌های بیشتر را تولید کند، این دستیار دیجیتالی در نمایشگاه CES 2016 معرفی خواهد شد.

SmartThinQ Hub در نگاه اول هم‌چون یک اسپیکر بلوتوث معمولی است، اما در واقع علاوه بر پخش موزیک می‌تواند به‌وسیله بلوتوث به تلفن‌همراه شما متصل شود و علاوه بر کنترل‌پذیر بودن خود اسپیکر، می‌توانید به‌وسیله آن سنسورهای هوشمند موجود در خانه را کنترل‌کنید.

جو سئونگ‌جین، مدیرعامل ال‌جی می‌گوید:

SmartThinQ Hub یک مثال خوب است تا بازهم ثابت کنیم آینده از‌ آن خانه‌های هوشمند خواهد بود.

SmartThinQ Hub مجهز به یک نمایشگر LCD است تا بتوان وضعیت آن‌را به‌راحتی مشاهده کرد. این دستگاه قادر به کنترل تمامی لوازم‌خانگی هوشمند از جمله ماشین‌ لباس‌شویی، جاروبرقی رباتیک، اجاق‌گاز، یخچال و سیستم‌های تهویه مطبوع خواهد بود. هم‌چنین دیگر دستگاه‌هایی که مجهز به سنسور هوشمند هستند نیز می‌توانند به‌وسیله این دستیار کنترل شوند.

تاکنون در رابطه با زمان و قیمت عرضه SmartThinQ Hub هیچ خبری منتشر نشده است، اما می‌دانیم معرفی این دستیار یکی از برنامه‌های ال‌جی در نمایشگاه CES 2016 است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH