برگزاری جشنواره فیلم و عکس همراه تهران

fin-poster3(1)حمایت از رویدادهای فرهنگی، یکی از اقدامات ارزشمندی است که کمتر مورد توجه بخش تجاری بوده است. اما این نکته مورد توجه شرکت سامسونگ قرار گرفته و براین اساس در برگزاری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران مشارکت میکند.

شرکت سامسونگ در راستای اهداف این جشنواره برنامه‌های متنوعی ارایه نموده که از آن جمله می‌توان به همراهی این شرکت در برگزاری کارگاه‌های آموزشی فیلم‌سازی با موبایل اشاره کرد.
سامسونگ با مشارکت در برپایی کارگاه‌های آموزشی، به فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده هر چه حرفه‌ای‌تر از قابلیت‌های تلفن همراه می‌پردازد و با تشریح تکنیک‌های عکاسی و فیلم‌سازی خلاق با تلفن همراه، کاربرد هنری گوشی‌های موبایل را آموزش می‌دهد. گوشی‌های گلکسی نوت 2 از تازه‌ترین محصولات موبایل سامسونگ است که قابلیت‌های بسیار متنوعی برای ساخت فیلم و عکس‌برداری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.
کارگاه‌های آموزشی «اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران» با هدف ارتقا دانش فیلم‌سازی دانشجویان و دانشگاهیان از آذر ماه سال جاری آغاز شده و تا نیمه دی ماه در 20 دانشگاه کشور ادامه دارد. شرکت سامسونگ در این کارگاه‌های آموزشی به معرفی تازه‌ترین دستاورد های فناوری دوربین‌های تلفن همراه و جدیدترین محصولات خود به جامعه دانشگاهی ایران می‌پردازد.
همچنین سامسونگ برنامه‌های متعددی در این جشنواره خواهد داشت که اطلاعات آن در خبرهای بعدی منعکس می‌شود.
اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با محوریت عکس و فیلم با تلفن همراه، از اول تا چهارم اسفند 1391 در تهران برگزار شد. مهلت ارسال آثار برای این جشنواره تا دهم دی ماه 1391 است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت جشنواره به نشانی www.tfpf.mobi مراجعه کنند.

1 در مورد “برگزاری جشنواره فیلم و عکس همراه تهران”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH