پسر ۷ ساله‌ای که بیش از ۲۱ میلیون تومان از پول پدرش را صرف یک بازی کرد!

seven-years-old-son

پسر ۷ ساله‌ای به نام فیصل شوگا، بایستی الان متوجه شده باشد که داشتن حافظه قوی برای به‌خاطر سپردن پسورد اپل آی‌دی پدرش،‌ همیشه یک چیز خوب نیست! این پسر بچه بازیگوش، به صورت مخفیانه پسورد پدر ۳۲ ساله‌اش را به خاطر سپرده بود و از تاریخ ۱۳ تا ۱۸ دسامبر، ۶۵ نقل و انتقال مالی را بدین خاطر انجام داد. او مشغول بازی ژوراسیک پارک بر روی آی‌پد پدرش بود و کلی پول (۵۹۰۰ دلار) برای آپگرید کردن قابلیت‌های دایناسور در آن پرداخت صرف کرد. وی می‌گوید که نمی‌دانسته این پول‌ها واقعی هستند و همه چیز را شبیه به یک بازی ساده در نظر گرفته بود.

محمد شوگا، پدر این پسربچه که یک فروشگاه فرش دارد، زمانی متوجه این موضوع شد که قصد پرداخت مبلغی را به یک تامین کننده کالا داشت. البته ما نمی‌دانیم که وی چقدر از فرزند خودش عصبانی شده است اما به اپل ایمیل زد: من ۳۲ سال دارم و چرا اپل بایستی فکر کند که با این شرایط، هزاران دلار صرف خرید یک دایناسور و آپگرید کردن آن می‌کنم؟ چرا آن‌ها به من یک ایمیل نزدند که چنین مبلغی در حال صرف شدن در یک بازی است؟ من هیچ چیزی در این ارتباط دریافت نکردم.

در ابتدا، اپل در پاسخ به وی گفت که هیچ تضمینی برای بازگشت وجه شما وجود ندارد. اما پس از آنکه محمد شوگا گفت که وی می‌خواهد از این پول برای خرید هدیه کریسمس فرزندش استفاده کند، ظاهرا دل اپل را به رحم آورد و تمام پول پرداخت شده، بازگردانده شد.

4 در مورد “پسر ۷ ساله‌ای که بیش از ۲۱ میلیون تومان از پول پدرش را صرف یک بازی کرد!”

    1. مجتبی مسکینی

      فهمیدنش که کار سختی نیست!
      5900 دلار رو در قیمت روز دلار ضرب کنید اون وقت متوجه می‌شید کی گرون گفته و کی ارزون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH