10 تبلت برتر سال 2015/ بهترین را انتخاب کنید!

best-tabs-2015

دنیای فناوری هر سال با شتاب بیشتری نسبت به گذشته در حال اوج گیری است و تبلت‌ها به عنوان یکی از بخش‌های اصلی از این دنیا، نقش به سزایی در پیش بردن آن دارند. کمپانی‌های مختلفی در سال ۲۰۱۵، اقدام به ارایه مدل‌های گوناگون کردند که حاصل آن، عرضه صدها مدل جدید برای بازار تنوع طلب امروزی بود. برخی از سازندگان رشد کردند و بعضی در ورطه سقوط قرار گرفتند؛ اما دستگاه‌هایی که ارایه شد، نسبت به قبل همچنان بهتر بودند.

حال در این مقاله قصد داریم تا ۱۰ تبلت برتر دنیا (به ترتیب حروف الفبا) را به شما معرفی کنیم. پیش از این ۱۰ گوشی برتر و ۱۰ فبلت برتر سال ۲۰۱۵ را معرفی کرده بودیم.

در پایان مقاله، یک فرم نظرسنجی نیز قرار گرفته که شما می‌توانید بهترین مدل را بسته به نظرتان انتخاب کنید. همچنین این لیست در اختیار کارشناسان زبده فناوری نیز قرار می‌گیرد تا آن‌ها نیز برترین مدل‌ها را به ترتیب انتخاب کنند و سپس با میانگین امتیازات به‌دست آمده توسط کاربران و کارشناسان، سه تبلت برتر سال ۲۰۱۵ معرفی شده و جایزه مخصوص آی‌تی‌رسان به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

اپل آی‌پد پرو

ipad_pro_review_video_1200

بزرگ‌ترین تبلت تولیدی اپل تا به امروز، قدرتمندترین نمونه آن نیز است، جایی که یک محصول ۱۲.۹ اینچی با وضوح تصویر ۲۰۴۸ در ۲۷۳۲ پیکسل در مقابل دیدگان شما قرار گرفته و چیپست اپل A9X در کنار ۴ گیگابایت رم، از پس اجرای تمام بازی‌ها و برنامه‌های روز iOS به سهولت بر می‌آید. این آی‌پد که در دو نسخه ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه شده است، یک باتری ۱۰۳۰۷ میلی‌آمپری داشته و ضخامتش تنها ۶.۹ میلی‌متر است.

اپل آی‌پد مینی۴

iPad-mini-4

با توجه به استقبال خوبی که از سری مینی آی‌پد صورت گرفت،‌این کمپانی نسخه چهارم آن را نیز در سال ۲۰۱۵ با مشخصاتی بهتر از گذشته معرفی کرد. وضوح تصویر نمایشگر ۷.۹ اینچی به رقم تحسین برانگیز ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ رسیده است و ضخامت ۶.۱ میلی‌متر آن را تبدیل به یکی از باریک‌ترین تبلت‌های دنیا کرده است. آی‌پد مینی ۴ در سه نسخه ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت در بازار موجود است.

اچ‌تی‌سی نکسوس ۹

google_nexus_9_listing_play_store

تبلت ۸.۹ اینچی که با همکاری مشترک گوگل و اچ‌تی‌سی روانه بازار شد، مشخصات قابل قبولی دارد. وضوح تصویر نمایشگر ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل بوده و چیپست اختصاصی انویدیا با نام تگرا K1 به همراه ۲ گیگابایت رم بر روی آن تعبیه شده است. از دیگر مشخصات این محصول مشترک می‌توان به دوربین ۸ مگاپیکسلی و باتری ۶۷۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. این دستگاه در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایت با بهایی رقابتی در بازار موجود است.

آمازون فایر 7

Amazon-Fire-2015

شرکت آمازون که بسیاری آن را با کیندل‌های معروفش می‌شناسند، در سال ۲۰۱۵ چند تبلت بسیار ساده را معرفی کرد که هیچ‌کدام حتی به پرچم‌داران نزدیک هم نیستند، اما چرا ما آمازون فایر 7 که اتفاقا ساده‌ترین آن‌ها نیز است را در این لیست قرار دادیم؟ به دلیل بهای فوق‌العاده آن که برای داشتنش تنها بایستی ۵۰ دلار هزینه کنید! در واقع این قیمت برای یک تبلت ۷ اینچی از یک سازنده معتبر سبب می‌شود تا اکثر اقشار جامعه توانایی خریدش را داشته و آن را تبدیل به یکی از گزینه‌های برتر در سال ۲۰۱۵ کند.

سامسونگ گلکسی تب S2 8.0

tabs28.0-gold-01

سامسونگ را بایستی بزرگ‌ترین سازنده تبلت‌های اندرویدی دانست که بهترین محصولش در سال ۲۰۱۵، تبلت S2 بود که در اندازه‌های مختلف وارد بازار شد و نسخه ۸ اینچی آن نیز از محبوبیت خوبی برخوردار گشت. این تبلت که دارای وضوح تصویر QHD است، دارای ۳ گیگابایت رم بوده و در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی وارد بازار شده است.

سونی اکسپریا Z4 تبلت

xperia-z4-tablet

اکثر تبلت‌های تولید شده توسط سونی، نمونه‌هایی قدرتمند با طراحی مستحکم و ضد آب بودند که اکسپریا Z4 تبلت نیز از این قاعده مستثنی نیست. این تبلت ۱۰.۱ اینچی که وضوح تصویر QHD‌ دارد، از چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۱۰ به همراه ۳ گیگابایت رم بهره گرفته و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دارد. این تبلت یکی از زیباترین محصولات بازار نیز است، زیرا ضخامت ۶.۱ میلی‌متری در کنار وزن ۳۹۳ گرمی، آن را تبدیل به یکی از بهترین‌های بازار کرده است.

گوگل پیکسل C

Pixel1

بایستی پیکسل سی را نخستین محصولی دانست که مستقیما توسط گوگل ساخته و به بازار عرضه شده است (بدون همکاری با هیچ شرکت دیگری)، استفاده از چیسپت قدرتمند انویدیا تگرا X1 با ۳ گیگابایت رم و تجهیز به آخرین نسخه اندروید، این تبلت را یک دستگاه اندرویدی ایده‌آل کرده است. پیکسل C دارای نمایشگری با ابعاد ۱۰.۲ اینچ و وضوح ۲۵۶۰ در ۱۸۰۰ پیکسل است و در دونسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایت وارد بازار شده است.

لنوو یوگا تب ۳ پرو

lenovo-yoga-tab-3-pro-unveiled-as-the-ultimate-video-tablet-490890-2

یک تبلت با ظاهری متفاوت و البته امکاناتی خاص که بیشتر به درد کاربران حرفه‌ای می‌خورد. این محصول لنوو یک پروژکشن نیز بر روی خود دارد که می‌تواند تصاویر را تا ۷۰ اینچ بر روی پرده بزرگ‌نمایی کند. وظیفه پردازش‌های این دستگاه بر عهده چیپست اتم اینتل قرار دارد و باتری ۱۰۲۰۰ میلی‌آمپری آن می‌تواند تا ۱۸ ساعت به صورت مداوم فیلم پخش کند. یوگا تب ۳ پرو نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با وضوح QHD‌ داشته و با حافظه ۳۲ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود.

مایکروسافت سرفیس پرو ۴

microsoft-surface-pro-4-to-counter-12-inch-ipad-pro

بایستی آخرین تبلت سرفیس مایکروسافت را قدرتمندترین تبلت دنیا دانست؛ جایی که استفاده از نسل ششم پردازنده‌های اینتل سبب می‌شود تا شما بتوانید دستگاه خودتان را حتی با لپ‌تاپ‌های به‌روز بازار نیز به مقایسه بگذارید. مایکروسافت از پردازنده‌های Core i5 ،Core i3 و Core i7 با رم‌های ۴ و ۸ و ۱۶ گیگابایتی استفاده کرده است و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی آن ۲۷۳۶ در ۱۸۲۴ پیکسل دارد. ضمن آنکه کاربر می‌تواند هاردهای داخلی ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت را برای این غول دیجیتالی انتخاب کند.

هواوی مدیاپد M2

MEDIAPAD-M

این تبلت را بیشتر از هرچیزی بایستی با اسپیکرهای توانمند هارمان کاردون شناخت،‌ جایی که تجربه بی‌نظیری از صدای فراگیر را برای کاربرش فراهم می‌آورد. مدیاپد M2 یک نمایشگر ۸ اینچی با وضوح فول اچ‌دی دارد و از پردازنده اختصاصی هواوی به همراه ۳ گیگابایت رم بهره می‌گیرد.


حال نوبت شماست، برترین را انتخاب کنید!

[polldaddy poll=9254938]

9 در مورد “10 تبلت برتر سال 2015/ بهترین را انتخاب کنید!”

  1. قطعا تب S2 سامسونگ در 80 درصد زمینه ها پرچم بالا را خواهد داشت. من خودم به شخصه بین برگزیدن Z4 تبلت سونی و تب S2 سامسونگ خیلی خیلی خیلی ابهام داشتم اما Z4 سونی رو به خاطر طراحی بی نظیر و مقاومتش انتخاب کردم. وگرنه نمایشگر، ضخامت، امکانات، اسکنر اثرانگشت و به مراتب دوربین نماینده سامسونگ همانند همه محصولاتش از دیگر رقبا برتر است.

  2. آقای گلکار ینی شما ب خاطر صدای اسپیکر بلند که به قول خودتون هیچ تبلتی نداره بر خلاف خیلی از سایتای معتبر ایرانی و خارجی دیگه صحبت میکنید این درست نیست و *مدیا پد ایکس وان* بر طبق گفته خیلی از سایتا بهترینه و شما باید تصحیح کنید!!!!!!!!!!

    1. پیمان گل‌کار

      قرار نیست نظر همه سایت‌ها با یکدیگر یکسان باشه دوست عزیز و همین تفاوت‌ها هست که برای کاربر می‌تونه جذاب باشه. ضمن اینکه هواوی در تولید مدیا پد ایکس ۲ به قابلیت مکالمه و به نوعی یک گوشی بزرگ با قابلیت حمل مثل یک همراه توسط کاربر توجه ویژه‌ای داشته و همین امر سبب می‌شه که این دستگاه را نتوان یک تبلت به اصطلاح خالص دانست! چیزی که درمورد مدیا پد M2 صادق نیست و به نعی تبلت‌تر است.

    2. دوست عزیز هر سایت نظر خاص خودش رو داره و شما این حرف آقای گلکار رو دارین با خیلیای دیگه مقایسه می کنید هر چند مقایسه کار بسیار درستیه و شما دنبال بهترین ها هستین اما آقای گلکار نظر خودشون رو گفتند و نیاز به تصحیح ندارند .

  3. به نظرم پیکسل c خیلی باید چیز خوبی باشه
    چرا M2
    مدیا پد ایکس 2 قوی ترین تبلت هواویه آقای گلکار

      1. قطعا در این مورد حق با شماست
        من از نظر مشخصات گفتم
        http://www.mobile.ir/tablets/specifications-37751-huawei-mediapad-m2.aspx
        http://www.mobile.ir/tablets/specifications-37717-huawei-mediapad-x2.aspx
        چیزایی مثل کیفیت دوربین و کیفیت صفحه نمایش به نظرم محم تر از اسپیکر برای برتری یک تبلته
        البته نظر منه
        ولی از نظر مشخصاتی ام 2 بیشتر یک میان رده می زنه تا پرچمدار اقای گلکار
        کمنپن از پاسخ گویی تان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH