ایسر نسخه Black Edition از Aspire V Nitro را معرفی کرد

کمپانی ایسر امروز نسخه مشکی (Black Edition) از نوت‌بوک Aspire V Nitro را معرفی کرد که دارای دوربین برد کوتاه ReslSense اینتل است و این کمپانی مدعی شده که محصول مذکور اولین لپ‌تاپ در جهان است که از این دوربین بهره می‌برد و ارتقا‌هایی را نیز در دوربین آن شاهد هستیم. این لپ‌تاپ در دو مدل ۱۵ و ۱۷ اینچی عرضه خواهد شد. دوربین این دستگاه اکنون می‌تواند تا فاصله ۱.۵ متری، کاربر و دستورات حرکتی وی را تشخیص دهد. کاربران امکان استفاده از این دوربین را در بخش Windows Hello نیز دارند که در ویندوز ۱۰ قرار گرفته است. در صورتی که از این دوربین به‌صورت 2D استفاده شود قادر است وضوح اچ‌دی را با ۶۰ فریم بر ثانیه ارایه دهد.

Acer-v-Nitro-Black-Edition

از طریق دوربین RealSense کمپانی اینتل که روی این دستگاه نصب شده است کاربران تجربه بهتری از بازی خواهند داشت و تقریبا بازی‌ها را به‌صورت شخصی‌سازی شده تجربه خواهند کرد. البته از طریق این دوربین امکان اسکن سه‌بعدی برای پرینت نیز وجود دارد و کاربر به‌سادگی قادر است تا وسیله‌ای را به‌صورت سه‌بعدی اسکن کند و در کامپیوتر خود ذخیره سازد.

Acer-v-Nitro-Black-Edition-1

سری Aspire V Nitro از نسل ششم پردازنده‌های اینتل Core بهره می‌برند که پردازش‌های گرافیکی آن‌ها نیز توسط انویدیا GeForce GTX960M انجام می‌شود و ۴ گیگابایت نیز حافظه رم در اختیار این گرافیک قرار دارد. از سایر مشخصات این محصول می‌توان به NVMe PCLe SSDs با lightning-fast، سیستم TrueHarmony Plus و سیستم صوتی دالبی و وضوح 4K با ارایه RGB صد درصدی اشاره کرد. سیستم خنک‌کننده این لپ‌تاپ نیز از نوع AeroBlade است که نازک‌ترین تیغه‌های جهان را دارد و ضخامت آن ۰.۱ میلی‌متر است. این سیستم صوتی بسیار قوی و البته کم‌صداست.

از ماه فوریه نسخه Black Edition از Aspire V Nitro در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد که قیمت آن از ۱۰۹۹ دلار شروع می‌شود. البته در ماه فوریه شاهد عرضه این محصول در اروپا، خاورمیانه و آفریقا نیز خواهیم بود و کمترین قیمت این مدل در چنین مناطقی ۱۲۹۹ دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH