اچ‌پی EliteBook Folio معرفی شد؛ لپ‌تاپی که برای پاسخ به مک‌بوک اپل ساخته شده است!

ظاهرا دنیای فن‌آوری کم کم دارد متوجه اهمیت ظاهر گجت‌ها می‌شود. یکی از برندهایی که اخیرا در ساخت لپ‌تاپ‌هایش سلیقه بخرج داده است، اچ‌پی است که در مدل EliteBook Folio زیبایی، باریکی، سبکی و به طور کلی طراحی را به حد اعلا رسانده است.

HP-EliteBook_Folio-review11_.0

در واقع EliteBook Folio را پاسخ اچ‌پی به مک بوک اپل می‌دانند. این لپ‌تاپ را نمی‌توان قوی‌ترین در دنیا دانست، اما آنقدری هست که بتواند یک همراه خوب و پیشرفته برای‌تان محسوب شود. از نظر سخت‌افزاری محصول جدید اچ‌پی مجهز به یک پردازنده از سری Core M است. حافظه آن احتمالا مقداری بین 128 تا 512 گیگابایت و از نوع SSD خواهد بود و یک رم 8 گیگابایتی برایش انتخاب شده است. اچ‌پی EliteBook Folio یک صفحه نمایش 12.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی دارد که البته نسخه 4K این لپ‌تاپ هم قابل دسترس خواهد بود.

HP-EliteBook_Folio-review1_.0

با اینکه این دستگاه از نظر ظاهری چیزی کم ندارد، باید گفت که از نظر اتصالات با کمبودهایی مواجه است، به این صورت که تنها به دو پورت USB Type-C و یک جک هدفون مجهز شده و باتری‌اش 10 ساعت کار می‌کند.

با وجود تمام کمبودهایش، EliteBook Folio درست مثل مک‌بوک یک لپ‌تاپ دوست داشتنی است، زیرا با ضخامتی کمتر از 1.27 سانتی‌متر و وزن کمتر از 1 کیلو می‌تواند قدرت کافی را به کاربر ارایه دهد.

در ضمن به مانند بیشتر لپ‌تاپ‌های ویندوزی EliteBook Folio قابلیت لمسی شدن صفحه را هم دارد.

HP-EliteBook_Folio-review6_.0

نسخه فول اچ‌دی این لپ‌تاپ، 999 دلار قیمت گذاری شده و فعلا حرفی از قیمت نسخه 4K زده نشده است. در رابطه با زمان عرضه باید گفت که محصول اچ‌پی ماه مارچ به بازار خواهد آمد.

با تمام این تفاصیل برای اینکه بهتر بتوانیم راجع به این لپ‌تاپ تازه رسیده نظر دهیم، باید منتظر بررسی‌ها باشیم.

غیر از EliteBook Folio، اچ‌پی محصولات دیگری چون نسخه بزرگتر Spectre x360، نسخه جدید و 12 اینچی تبلت کانورتیبل Pavilion x2 و لپ‌تاپ‌هایی دیگری از سری ای لایت بوک را نیز معرفی کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH