سونی از هندی‌کم خود با قابلیت زوم 20 برابر رونمایی کرد

در نمایشگاه CES سال گذشته، سونی فناوری جدید بدون آینه خود را در دوربین‌های A7R II و A75S II معرفی کرد و حال، یک سال پس از آن اتفاق، هندی‌کم جدید و قدرتمندی از این شرکت معرفی شده است. DSC_5230این هندی‌کم، با نام FDR-AX53 شناخته می‌شود و قادر به فیلم‌برداری به صورت 4K است. لنزهای زایس و فناوری SteadyShot سونی (تثبیت کننده تصویر پنج محور) نیز در این محصول به چشم می‌خورد؛ به کمک این فناوری، فیلم‌های گرفته شده، هیچ لرزشی ندارند. همچنین، قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 20 برابر نیز از نکات مثبتی است که در این دوربین به چشم می‌خورد. علاوه بر اینکه شاهد کیفیت بی‌نظیر فیلم‌برداری هستیم، سونی تمام توان خود را به کار بسته است تا صدای محیط نیز با بالاترین کیفیت ضبط شود. لازم به ذکر است قابلیت فیلم‌برداری با سرعت آهسته 120 فریم در ثانیه در این محصول تعبیه شده است.  قرار است FDR-AX53 در ماه مارس و با قیمت 999 دلار، عرضه شود.

دوربین HDR-AS50R از سوی سونی در این مراسم رونمایی شد که به دلیل لنزهای فوق عریض خود، قادر به فیلم‌برداری با سرعت 120 فریم در ثانیه است. این دوربین به وای‌فای و بلوتوث مجهز شده است و  از همه مهمتر، تا 60 متر زیر آب نیز کار می‌کند. این اکشن‌کم جدید سونی، با قیمت 350 دلار در ماه فوریه راهی بازارها خواهد شد.

به نظر می‌رسد سونی به خوبی نیازهای این بخش از بازار را دریافته است و با این محصولات، می‌تواند موفقیت لازم را به دست بیاورد.

9 در مورد “سونی از هندی‌کم خود با قابلیت زوم 20 برابر رونمایی کرد”

  1. اقا سعید وقتی فروش بالاست یعنی اون اسمارت فون بین مردم محبوبه و مردم برای خرید اون اسمارت فون همه ی امکاناتش رو در نظر می گیرن و قطعا مردم دنبال بهترین ها هستن پس بی زحمت با من که یه عمره تو این کارم جر و بحث نکنید .

  2. با سلام.ایا سایت شما هم از نویسنده های خود یا خبرنگار کسی را به ces2016 ?لطف میکنید پاسخ دهید.

  3. سونی با اینکه در رقابت با گوشی های موبایل شکست خورده است اما هنوز میتوان به فروش بالای کنسول و دوربین های این شرکت امید داشت.

    1. دقیقا میشه بگید کجا شکست خورده وقتی بهترین اسمارت فون جهان z5premium رو داره؟ فکر نمیکنم تا سال آینده هم رقیبی برای z5premium وجود داشته باشه

        1. وقتی یک اسمارت فون در همه قسمتهاش بهترین باشه میشه بهترین.سخت بود یا گرفتی؟

        2. سونی فعلا دوربینش از همه بهتره ولی من اینو قول میدم که به زودی سونی پیشرفت چشمگیری داشته باشه چون با اینکه بیشترین ضرر رو تو اسمارت فون هاش داره ولی هنوز تولیدش رو متوقف نکرده و وعده پیشرفت به هواداراش میده .

        3. اولا که بازار اسمارت فون ها الان دست سامسونگ و اپله و باید یکم اطلاعاتتون رو بیشتر کنید .

        4. کی میشه متوجه بشید معنی فروش بیضتر بهترین بودن نیست؟!!! بهترین بودن یک محصولو مشخصاتش تعیین میکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH