نسل جدید مانیتورهای DELL با قابلیت‌های کاربردی عالی معرفی شدند

Monte-Blancشرکت DELL در نمایشگاه CES مدل‌های جدیدی از سری UltraSharp خود را معرفی کرد. این مدل‌ها شامل اولین مانیتور OLED این شرکت، دو مانیتور از سری InfinityEdge که حاشیه بسیار باریکی را ارایه می‌دهد و دو مانیتور وایرلس که همان طور که از اسمش پیداست، نیازی به کابل برای اتصال به رایانه شما ندارد، می‌شوند.S2317HWi

DELL UltraSharp 30 OLED

این مانیتور اولین نمایشگر OLED است که در شرکت دل تولید شده و با بهره‌گیری از این فناوری به متخصصان امکان می‌دهد روی حساسیت رنگ‌ها در محیط برای کارهای گرافیکی و عکاسی، بیشتر کار کنند. این مانیتور نسبت کنتراست ۴۰۰۰۰۰:۱ را می‌دهد که رنگ مشکی بهتری را تولید می‌کند که مد نظر AdobeRGB و DCI-P3 است. کیفیت صفحه نمایش 4K و زمان پاسخ‌گویی فوق‌العاده آن ۰.۱ میلی ثانیه است. این مانیتور همچنین فقط از USB Type-C برای اتصال به برق و اتصال به دیتا پروژکتور استفاده می‌کند. زمان عرضه این مانیتور در ۳۱ ماه مارس امسال از طریق وب‌سایت دل و با قیمت ۴۹۹۹ دلار است.

DELL UltraSharp InfinityEdge

این مانیتور اولین نمایشگر InfinityEdge با حاشیه‌ بسیار باریک است. طراحی پایه این مانیتور امکان تنظیم انعطاف بیشتر و همین طور مدیریت یک‌پارچه کابل‌ها را می‌دهد. این دستگاه دریافت کننده جایزه‌های نوآوری و طراحی است که محیط کار بیشتر و کمترین نویز تصویر را ارایه می‌دهد. هر دو مدل 27 اینچی QHD و ۲۳.۸ اینچی FHD از دقت رنگ بالا و اتصالات مختلف پشتیبانی می‌کنند. این مانیتورها در ۲۵ فوریه از طریق وب‌سایت دل به فروش می‌رسند. برای مدل ۲۷ اینچی قیمت ۷۱۹ دلار و مدل ۲۳.۸ اینچی ۳۴۹ دلار در نظر گرفته شده است.

DELL UltraSharp 24 wireless & 23 wireless

این مانیتورها با آخرین فناوری‌های موجود تولید شد‌ه‌اند و به کاربر امکان اتصال این نمایش‌گر به یک رایانه ویندوزی یا یک تلفن و تبلت اندرویدی را با استفاده از قابلیت Miracast می‌دهند. مدل ۲۳ اینچی مجهز به بلندگو‌ها و استند شارژ وایرلس برای دستگاه‌های دیگر هم هست.

این مدل‌ها در ۳۱ مارس و باز هم به وسیله وب‌سایت این شرکت فروخته می‌شوند. قیمت نسخه ۲۴ اینچی ۴۶۹ دلار و نسخه ۲۳ اینچی ۴۲۹ دلار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH