اپل از رونمایی قابلیت CarPlay جلوگیری کرد!

vw-carplay-640x384

آیا سعی دارید از قابلیت CarPlay در ماشین خود استفاده کنید؟ شما برای این کار نیاز دارید تا دستگاه iOS خود را به وسیله یک کابل به سیستم متصل کنید. به هر حال در iOS 9، اپل قابلیت وصل شدن Wireless یا بدون سیم را به کاربران معرفی کرد و این قابلیت ظاهرا قرار بوده در مراسم امسال CES در لاس وگاس رونمایی شود.

حرف زدن با ماشین و راننده، که توسط ولکرمر تنبرگ، رییس توسعه الکتریکی و الکترونیکی ولکس‌واگن تایید شده است. بر اساس صحبت‌های تنبرگ:

ما می‌خواستیم سیستم بدون سیم CarPlay را نشان دهیم اما صاحب این تکنولوژی چنین اجازه‌ای نداد.

دلیل جلوگیری اپل از نشان دادن سیستم بدون سیم CarPlay نامعلوم است. به هر حال رانندگان حدس می‌زنند که اپل می‌خواسته این قابلیت را در زمان نمایشگاه خود WWDC یا مراسم اختصاصی دیگری معرفی کند یا اینکه اپل با دیگر سازندگان خودرو که برای معرفی این قابلیت صلاحیت بیشتری دارند، قرار داد بسته است.

این یک انتخاب عجیب است اما همین‌طور که ما نیز گفتیم، سیستم بدون سیم CarPlay یک سیستم جدید است که در iOS 9 وجود دارد و مانند سیستم قدیمی با اتصال سیمی نیست، پس این یک شانس خوب برای آشنا شدن کابران iOS با قابلیت بدون سیم CarPlay است.

باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا اپل با شرکتی دیگر قرارداد بسته است؟ یا قرار است این قابلیت را در نمایشگاه WWDC معرفی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH