سامسونگ در ۲۰۱۳ نیم میلیارد گوشی می‌فروشد!

samsung-building

ظاهرا قطار پر سرعت پیشرفت سامسونگ موبایل توقفی ندارد و پس از کسب جایگاه نخست در سال ۲۰۱۲، حال این غول کره‌ای عرضه تعداد ۵۱۰ میلیون تلفن همراه را برای سال ۲۰۱۳ در نظر گرفته است که رقمی رویایی اما شدنی برای این شرکت به حساب می‌آید.

از این رقم، ۳۹۰ میلیون گوشی هوشمند است که اغلب آن‌ها اندرویدی و از سری گلکسی خواهند بود. البته یک رقم قابل ملاحظه‌ای را نیز برای رده ویندوز فون ۸ این کمپانی بایستی کنار گذاشت.

سهم اصلی این تولید در کارخانه ویتنام سامسونگ با ۲۴۰ میلیون دستگاه صورت می‌پذیرد و پس از آن چین با ۱۷۰ میلیون قرار خواهد داشت. همچنین پیش بینی می‌شود که ۴۰ میلیون گوشی در کره و ۲۰ میلیون نیز در کارخانجات هند تولید خواهند شد.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

4 در مورد “سامسونگ در ۲۰۱۳ نیم میلیارد گوشی می‌فروشد!”

  1. خیر، منظور برندهای اندرویدی با کیفیت اما با تبلیغ کم هست.
    مثل Sony و Htc و Motorola.
    سامسونگ بعد این همه سال هنوز متوجه نشده که کیفیت ساخت و طراحی هم مهمه. البته با تبلیغات این مشکلات مرتفع یا مخفی میشه.

  2. و مردم ساده لوحی که به این کمپانی دروغگو و کپی کار بزرگ پرو بال دادند. البته اینها آمار خروجی از کارخانه است و آمار گوشی های دست مردم از نصف این آمار هم کمتره.
    کاش مردم عاقلتر بشن و در خرید بیش از تبلیغات و سرو صداهای سامسونگ و شیپورچی هاش مثل سایتها و رسانه ها و درو دیوار، به کیفیت و اصالت محصول دقت کنند و همه رو ببینند و بعد خرید کنند. چه سامسونگ، چه htc چه sony چه موتورولا.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH