منتظر میان‌رده‌های جدید ال‌جی در سری K باشید

lg- K Ser

پردازنده‌های ارزان قیمت روز به روز سریع‌تر و قدرتمندتر می‌شوند، همین موضوع باعث شده اسمارت‌فون‌های میان‌رده برای کارهای روزانه بسیاری از کاربران مناسب به‌ نظر برسند و تمایل کاربران برای خرید آن‌ها بیشتر شود. ال‌جی نیز همانند سامسونگ قصد دارد گوشی‌های میان‌رده خود را در یک سری جدیدمعرفی کند تا به راحتی قابل تشخیص باشند.

الجی در طی برگزاری نمایشگاه CES از دو گوشی K7 و K10 رونمایی کرد، حال به‌نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد این سری را با مدل‌های K4، K5 ،K7 و K8 تکمیل کند. شعار ال‌جی برای سری K این است: “سبک خود را پیدا کنید”.

مطمئنا برخی از مدل‌های سری K محدود به بازارهایی خاص است و به‌صورت جهانی منتشر نخواهد شد، اما این امر نشان از تلاش کمپانی ال‌جی برای کسب سهم بیش‌تر در بازار میان‌رده‌ها و رقابت با کمپانی‌هایی هم‌چون سامسونگ دارد.

ال‌جی برای معرفی این سری پست زیر را در فیس‌بوک منتشر کرده است:

” به‌ عنوان بخشی از سری گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی، دو گوشی K7 و K10 را رونمایی کردیم، که هر دو در طراحی و دوربین ویژگی‌های خاصی دارند. طراحی Glossy Pebble به کار رفته در این دو گوشی برای بهتر جای گرفتن در دست است و دو ویژگی ‘Gesture interval shot’ و ‘Tap and shot’ می‌تواند تجربه بهتری را در عکاسی سلفی به شما بدهد. “

به نظر می‌رسد ال‌جی تمرکز خود را بر روی ارایه گوشی‌های میان‌رده مناسب جوانان گذاشته‌ است، این موضوع را می‌توان از تغییر طراحی و بافت و امکانات خاص عکاسی سلفی تعبیه شده در این سری دریافت.

1 در مورد “منتظر میان‌رده‌های جدید ال‌جی در سری K باشید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH