با سامسونگ WiFi Transfer فایل‌ها را سریع و بدون نیاز به اینترنت انتقال دهید

Samsung-Wifi-Transfer-AH-00161-1600x1067

هر چه راه‌های انتقال فایل بین دستگاه‌های مختلف بیشتر و بیشتر شود، باز هم کمبود یک راه جدیدتر، سریع‌تر و البته امن‌تر حس می‌شود. از این رو سامسونگ اخیرا از یک اپلیکیشن پرده برداری کرده که با نام WiFi Transfer در فروشگاه گوگل قابل دسترس است. این برنامه به کاربر امکان می‌دهد انتقال و اشتراک فایل‌های مد نظرش را بدون نیاز به هیچ اتصالی به اینترنت انجام دهد.

این راه ارتباط جدید فقط مختص دستگاه‌های اندرویدی نیست و کاربر می‌تواند از آن برای انتقال فایل‌های مورد نظرش بین کامپیوتر و اسمارتفون نیز بهره ببرد.

سامسونگ WiFi Transfer از وای‌فای دایرکت استفاده می‌کند تا یک ارتباط ویژه بین دستگاه‌های متصل ایجاد کند. استفاده از این روش نسبت به روش‌های دیگر چون بلوتوث یا دیتا سریع‌تر است.

در حال حاضر تنها نقطه ضعف این روش این است که باید حتما یک دستگاه سامسونگی داشته باشید تا بتوانید از  WiFi Transfer استفاده کنید. البته گیرنده فایل نیاز نیست که سامسونگی باشد. WiFi Transfer بعلاوه امکان بک آپ گرفتن هم به کاربر می‌دهد، هر چند فضایی که به این کار اختصاص می‌دهد محدود است.

اگر شما یک دستگاه سامسونگی ندارید و دوست دارید از برنامه‌های مشابه بهره ببرید، می‌توانید AirDroid را امتحان کنید که یک انتخاب خوب است.

WiFi Transfer فعلا با برخی از دستگاه‌های سامسونگ سازگار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH