مایکروسافت صفحه‌کلید Word Flow را به iOS می‌آورد

wordflowkeyboard-100597179-galleryWord Flow یکی از ویژگی‌های تعریف‌شده ویندوز برای موبایل‌‌هاست که اخیرا برای ویندوزفون 8.1 معرفی شده‌ بود. اما حالا این قابلیت در انحصار ویندوزفون نخواهد بود. WinBeta گزارش داده که به‌زودی Word Flow برای iOS و دیگر پلتفرم‌های موبایل در دسترس خواهد بود.
در این گزارش آمده است: قبل از انتشار این صفحه ‌کلید در App Store، ما علاقه‌مند هستیم تا پیش‌نمایشی از آن را ارائه کنیم و در طول زمان نقشه راهی برای بهبود عملکرد آن در نظر بگیریم.
مایکروسافت گفته‌ است: برای استفاده از Word Flow، شما به آی‌فون 5s و یا دستگاه جدیدتر از آن نیاز دارید. درحال حاضر، اطلاعاتی از سیستم‌عامل مورد نیاز برای اجرای آن منتشر نشده، اما اپل قابلیت نصب کیبورد شرکت‌های دیگر را در iOS 8 گنجانده‌ است. بنابراین به احتمال زیاد، لازم است تا دستگاه خود را به این نسخه به‌روزرسانی کنید.
کیبورد Word Flowd برای iOS، گام دیگر مایکروسافت برای آوردن برخی برنامه‌ها و فن‌آوری‌‌‌های کلیدی خود به سیستم‌ عامل‌های دیگر است. پیش از این، مایکروسافت برخی ویژگی‌‌های دیگر مانند کورتانا و Office Mobile را برای iOS و اندروید عرضه کرده‌ بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH