آخرین اطلاعات در رابطه با ال‌جی G5

طبق گزارش‌های جدید منتشر شده، به نظر می‌رسد که نشانه‌ها برای عرضه G5 آرام آرام در حال نمایان شدن  هستند. بر اساس اطلاعات درز کرده، پرچم‌دار جدید این کمپانی کره‌ای با نام کامل LG-H830 عرضه می‌شود. با توجه به اینکه آخرین پرچم‌دار این کمپانی یعنی G4 با نام کامل LG-H810 عرضه شده، به نظر می‌رسد که این محصول نیز نسل جدید سری G باشد.

geev

این منبع خبری همچنین اعلام کرده است که G5 با اندروید 6.0 عرضه می‌شود. موضوعی که البته برای یک پرچم‌دار اندرویدی سال 2016 اصلا تعجب برانگیز نیست. آخرین گمانه زنی‌ها در مورد G5 حاکی از آن است که این محصول با بدنه‌ای فلزی عرضه می‌شود و از نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح QHD بهره برده و همانند V10 از نمایشگر دوم نیز استفاده می‌کند. همان‌طور که می‌دانید این نمایشگر دوم  همیشه روشن بوده و وضوح آن برابر 160 در 1040 پیکسل است.

پردازنده این محصول آخرین تولید کوالکام یعنی اسنپدراگون 820خواهد بود. چیپستی 4 هسته‌ای همراه با رابط گرافیکی Aderno 530 که در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیکابایت حافظه داخلی، سخت افزار قدرتمندی را به مشتری عرضه خواهد کرد.

انتظار می‌رود که دوربین اصلی این محصول از دو لنز برخوردار باشد. یکی با قدرت 16 مگاپیکسل و دیگری لنزی که کمک می‌کند تصاویر به صورت واید (135 درجه) ثبت شود. همچنین این دوربین همانند نسخه‌های قبل از فوکوس لیزری و فلاش LED نیز بهره‌مند است.

بر روی قاب پشتی یک حسگر اثر انگشت نیز حضور دارد که این روزها پای ثابت اکثر محصولات بازار است. دوربین دوم G5 یک نمونه 8 مگاپیکسلی قدرتمند است. کمپانی ال‌جی برای آخرین پرچم‌دار خود از یک باتری 2800 میلی آمپری قابل تعویض استفاده خواهد کرد که هنوز مشخص نیست به چه دلیل نسبت به باتری G4 که قدرت 3 هزار میلی آمپری داشت، کمتر شده است.

ال‌جی به تازگی دعوت نامه‌ای برای مراسمی در تاریخ 21 فوریه ارسال کرده است که به نظر می‌رسد رونمایی از G5 در آن تاریخ انجام خواهد شد.

1 در مورد “آخرین اطلاعات در رابطه با ال‌جی G5”

  1. با سلام.لطفا تا اخر بخوانید.با تریش به چند دلیل با اینکه از جی4 کمتره و بهتر میشه.
    1 : خود 2800 هم چندان بد نیست.
    2 : اس820 کم مصرفه.تازه سامسونگ که طبق خبر ای تی رسان اس820 را با نسل دوم 14 نانو متری می سازد که 15 درصد مصرف کمت و قدرت بیشتر دارد.
    3 :اندروید 6 بهینه تر از 5 است.
    4 :وجود قابلیت کاربردی Doze در اندروید6 که همه میدانند چی هست.
    5 : اگه خود ال جی نرم افزار و رابر کاربریش را سبک و بهینه بسازد مصرف بتری کمتر میشود.
    ممنون از وقتی که گذاشتید و خواندید.خسته نباشی.خدا نگهدار.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH