نسل جدید آی‌فون‌ها از تکنولوژی Li-Fi استفاده خواهند کرد [شایعه]

کمپانی اپل همیشه سعی می‌کند تا آی‌فون‌هایش قابلیت‌های چشمگیری داشته باشند و حال بعد از آشنایی با لمس سه‌بعدی در آی‌فون 6s، منتظر یک قابلیت جدید در آی‌فون آینده این شرکت هستیم. اما همانند همیشه اکنون نیز پیش از معرفی رسمی این محصول، اطلاعات و شایعاتی در خصوص آن منتشر شده است.

iphone-6s

همان‌طور که می‌دانید، شایعات پیشین حاکی از آن بودند که آی‌فون جدید از هدفون‌های بی‌سیم استفاده خواهند کرد و دیگر شاهد پورت ۳.۵ میلی‌متری در آن‌ها نخواهیم بود. بر اساس شایعات جدید، آی‌فون آینده از فناوری Li-Fi پشتیبانی خواهد کرد و این قابلیت امکان تبادل اطلاعات ۱۰۰ برابر سریع‌تر از Wi-Fi را دارد.

البته برخی کد‌های کشف شده در آخرین نسخه iOS نیز حکایت از این موضوع دارد و بر این اساس اپل در تلاش است تا انتقال اطلاعات با سرعت بیشتری را در اختیار کاربرانش قرار دارد. گفتنی است که در شرایط آزمایشگاهی و کنترل شده دانشمندان قادر هستند تا از طریق Li-Fi در هر ثانیه ۲۲۴ گیگابایت منتقل کنند. چنین سرعتی بدین معناست که کاربر می‌تواند فیلم‌های HD را در دو ثانیه دریافت کند. با در نظر داشتن کد‌های یافت شده در iOS تقریبا می‌توان مطمئن شد که آی‌فون جدید از چنین قابلیتی بهره خواهد برد.

منبع: ubergizmo

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH